foto
Vpogled

Slovenci lačni športnih dogodkov v živo

Mastercard Index ekonomije športa ugotavlja, da namerava leta 2022 športne dogodke v živo obiskati 60% Slovencev. Naklonjenost športu kaže tudi ugotovitev, da se jih namerava polovica odpraviti na športne počitnice.

Mastercard Index ekonomije športa ugotavlja, da namerava leta 2022 športne dogodke v živo obiskati 60%  Slovencev. Naklonjenost športu kaže tudi ugotovitev, da se jih namerava polovica odpraviti na športne počitnice.

V Mastercardovi raziskavi ekonomije športa (Sport Economy Index) je sodelovalo več kot 10 tisoč Evropejcev, vključno s Slovenci. Sodeč po raziskavi več kot dve tretjini vseh Evropejcev in 60 % Slovencev leta 2022 kljub omejitvenim ukrepom zaradi pandemije koronavirusa načrtuje ogled športnega dogodka v živo. Posledično precej večja deleža v primerjavi z letom 2021, kjer je obisk športnega dogodka načrtovalo 42 % Evropejcev in 29 % Slovencev

Najbolj priljubljeni športni dogodki v Evropi so bili nogomet, košarka in tenis,  med Slovenci pa nogomet, košarka in kolesarjenje. Tekom leta smo se Slovenci najraje rekreirali na smučeh, kolesih in v kopalkah. Obenem je med pandemijo polovica Evropejcev in več kot polovica Slovencev »odkrila« nov šport, kar odpira vrata ogledom manj poznanih športov, kot so e-športi, da na svoje športne dogodke v živo v prihodnjih 12 mesecih privabijo nove ljubitelje.

bla

Skoraj četrtina Slovencev izgubi zanimanje za šport, če si ga ne more ogledati v živo

Prihodnost športov je sodeč po ugotovitvah raziskovalcev videti svetla, saj želi vse več Evropejcev obiskati športne dogodke v živo. 32 % Slovencev oziroma 44 % vseh Evropejcev je za ogled športnega dogodka v živo pripravljenih odpotovati v tujino, 60 % Slovencev in več kot dve tretjini Evropejcev pa verjame, da se bodo v dvorane in na stadione

Raziskava je podala še nekaj zanimivih ugotovitev. Vsak četrti Evropejec in 23 % Slovencev izgubi zanimanje za šport, če tekem ali dogodkov ne morejo spremljati v živo. Pri tem večina najbolj pogreša vzdušje in druženje, kar še dodatno poudarja pomen obiskovanja športnih dogodkov za evropsko kulturo in družbo. Polovica Evropejcev si obenem želi tudi nižje cene vstopnic, kjer so Slovenci (59 %) nad evropskim povprečjem.

Brez telovadbe nam živeti ni

Več kot polovica (51 %) Evropejcev in 32 % Slovencev zdaj telovadi več kot pred pandemijo, več kot tretjina Evropejcev in 54 % Slovencev pa raje telovadi doma ali na prostem kot v telovadnici ali fitnesu. Kot poudarjajo raziskovalci, jih ne preseneča, da je rast prodaje športnih izdelkov znatno prehitela povprečje potrošniške porabe v Evropi.

Velika »zasluga« gre športom, ki omogočajo omejevanje socialnih stikov, ki so v drugi polovici leta 2021 zabeležili dvoštevilčno rast. Primerjava druge polovice leta 2021 z enakim obdobjem pred pandemijo (2019) je razkrila, da se je najbolj povečala poraba za kolesarjenje (za več kot tretjino), ki mu sledita tenis (za skoraj tretjino) in golf (za približno petino). Slovenci prav tako menijo, da si bodo v letu 2022 najraje ogledali in se tudi udeležili košarke, kolesarjenja in nogometa.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji