banka
Vpogled

Slovenska digitalna bančna panoga 2020: Tuje banke še vedno v prednosti

Tuje banke prednjačijo predvsem pri prilagoditvi mobilnim uporabnikom. Med domačimi bankami se je najbolje odrezala NLB.

E-laborat je 15. leto zapored analiziral slovenski digitalni bančni trg in ga primerjal z dogajanjem na tujih trgih. Ugotovitve kažejo, da tuje banke v povprečju še vedno vodijo tako na področju spletnih kot mobilnih mest. Največje razlike so prav pri mobilnih uporabnikih, kjer pri slovenskih bankah zaznavajo določene pomanjkljivosti, »kot da se te ne bi zavedale vedno večje razširjenosti mobilnega uporabnika«, so kritični.

Kar zadeva spletna mesta je med slovenskimi bankami še vedno najbolje uvrščena NLB, sledita pa ji SKB in Sberbank. Pri mobilnih spletnih mestih prav tako vodi NLB, sledi pa ji Sberbank. Ostale banke so, kot prikazujeta spodnja grafa, uvrščene pod povprečjem tujih bank.

banke

ux

»Nasploh je pri tujih spletnih mestih premišljenost prodajnega lijaka boljša in lahko sklepamo, da gre pri njih za večje obravnavanje spletnega mesta kot prodajnega kanala. Slovenske banke namreč uporabnikom pogosto ponudijo zgolj svoje kontaktne podatke. Zagotovo se na tem področju skriva ogromno priložnosti tako za celotno panogo kot tudi za posamezne banke, da skočijo iz povprečja,« so komentirali pri E-laboratu.

O raziskavi si lahko podrobneje preberete tukaj.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji