Spletni trgovci – to so nasveti, ki jih velja upoštevati
Portal Addictive Tips je izvedel raziskavo, ki kaže, da kupce v spletnih trgovinah najbolj motijo slovnične napake, »pop up« oglasi in počasno nalaganje strani. Najbolj pomembno se jim zdi, da spletna stran omogoča zaupanja vredne načine plačila.
Nezadovoljen uporabnik naj bi spletno mesto zapustil v 10 - 20 sekundah, zato je dober prvi vtis izjemno pomemben. Pri AddictiveTips.com ugotavljajo, da bi kar 95 odstotkov spletnih kupcev spletno stran zapustilo, če se jim ne bi zdela zaupanja vredna. Ker je konkurenca velika, velja preveriti, katere značilnosti spletnih trgovin se zdijo uporabnikom najbolj pomembne.
Od 4503 vprašanih, je večina navedla, da je zanje največji pokazatelj zaupanja vredne spletne trgovine to, da v njej lahko plačujejo preko tistih načinov plačila, ki jih poznajo in jim zaupajo. Kar 77 odstotkov vprašanih namreč pravi, da brez možnosti plačila, ki jim že zaupajo, zelo verjetno ne bodo opravili nakupa.
Druga stvar, ki se kupcem zdi pomembna, so dobre ocene uporabnikov. 62 % vprašanih namreč pravi, da je večja verjetnost, da bodo nakup opravili, če bodo na spletni strani našli pozitivna mnenja kupcev. Več kot polovica poudarja, da so pomembni tudi prepoznavni žigi zaupanja, SSL certifikati in to, da sta na spletni strani navedena fizični naslov in telefonska številka trgovca.
Najbolj moteči so »pop up« oglasi
V raziskavi so ugotavljali tudi, kaj kupce na spletu najbolj moti. Kar štirje od petih vprašanih (80 %) jih je povedalo, da bi z nakupovanjem prenehali, če bi se na strani spletne trgovine pojavljalo preveč »pop up« oglasov. Tri četrtine (76 %) vprašanih motijo slovnične napake in napačno črkovane besede, 69 odstotkov vprašanih pa bi od nakupa odvrnili neznani načini plačila.
Uporabnike moti tudi (pre)počasno nalaganje spletne strani (tako pravi 62 % vprašanih) in nedelujoče povezave – 61 % vprašanih to moti ali pa se jim zdi to znak, da je s spletno trgovino nekaj narobe oz. ji ne gre zaupati.