tiktok
Vpogled

Tik tok je najhitreje rastoče družbeno omrežje tudi v Sloveniji

Najnovejši podatki Mediana TGI razkrivajo, da je tudi v Sloveniji TikTok najhitreje in edino rastoče večje družbeno omrežje. V letu 2021 je imel pri nas več kot 100.000 uporabnikov, v svetu pa jih ima že več kot milijardo.

Če je včasih veljalo prepričanje, da se nad TikTokom navdušujejo predvsem mlajši uporabniki, podatki kažejo, da se delež starejših uporabnikov viša. Trenutno je skoraj polovica uporabnikov TikToka mlajša od 24 let, dobrih 70 odstotkov pa mlajših od 34 let. Kljub temu tudi višja starostna skupina ni zanemarljiva (16 odstotkov uporabnikov je v starostni skupini od 35 do 44 let, sedem odstotkov pa v starostni skupini od 45 do 54 let), zato je po mnenju poznavalcev zdaj pravi čas, da podjetja začnejo razmišljati o uporabi tega kanala za doseganje dodatnih občinstev.

tt

Vir: Mediana TGI Slovenia 2021, N=4.062

»Zanimiv je tudi pogled na življenjske dogodke, ki so se v preteklem ali se bodo v prihodnjem letu zgodili uporabnikom TikToka in Facebooka. Vidimo, da je uporabnikom TikToka veliko bolj pomembno dokončanje izobraževanja, pa tudi že rojstvo otroka ali nakup prvega stanovanja, kar je nedvomno zanimivo za oglaševalce,« pravijo v Mediani.

tt2

Vir: Mediana TGI Slovenia 2021, N=4.062

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji