telefon
Vpogled

Trendi spletnega nakupovanja, ki so zaznamovali leto 2023

Platforma za primerjalno spletno nakupovanje Ceneje.si razkriva premike v potrošniških trendih. Pravijo, da pregled povpraševanja po različnih kategorijah izdelkov odraža tehnološki napredek in spreminjajoče se življenjske prioritete.

»Slovenski potrošniki so v letu 2023 cenili predvsem inovacije v mobilni tehnologiji, prevozna sredstva z ekološko in trajnostno noto ter skrb za kakovost bivanja,« še ugotavljajo na Ceneje.si ob začetku novega leta.

Najbolj iskan izdelek leta 2023 je Samsungov telefon

V ospredju interesa potrošnikov je tako kot pretekla leta ostala kategorija mobilnih telefonov, ki je zabeležila kar 40-odstotno rast. »Pametni telefoni so nedvomno postali nepogrešljiv del našega vsakdana, prav tako pa se nadaljuje boj za pozornost kupcev med giganti kot sta Samsung in Apple. Ravno pametni telefon Samsung Galaxy A53 5G je izdelek, po katerem so Slovenci v lanskem letu najpogosteje povpraševali,« navajajo pri Ceneje.si.

Nekatere tehnološke kategorije, kot so pametne ure in prenosni računalniki, so sicer doživele rahel upad v primerjavi z letom 2022, kar morda nakazuje trenutno nasičenost trga in premik v potrošniških interesih. Prav nasprotno pa so opazili porast v povpraševanju po kosilnicah, ki je z 62-odstotno rastjo kazal na povečano zanimanje Slovencev za vrtnarjenje in urejanje okolice doma.

Leto 2023 je prineslo tudi velike skoke v povpraševanju po izdelkih, kot so električni skuterji in okna. Električni skuterji so tako s kar 368-odstotno rastjo postali simbol naraščajočega zanimanja za alternativne, ekološke in hkrati učinkovite načine prevoza. 

Podobno velja tudi za kategorijo oken, kjer so Slovenci s 358-odstotno rastjo povpraševanja pokazali, da sta gradnja in obnova doma očitno na vrhu njihovega seznama prioritet. Med drugimi izstopajočimi kategorijami so v letu 2023 opazili tudi bistveno večje zanimanje za plezalne čevlje in plezalnike (228 %), steperje (221 %) ter naprave za ugodno bivalno klimo (198 %).

ceneje

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji