ceneje2
Vpogled

V letu 2021 smo na spletu najraje kupovali mobilne telefone in pnevmatike

Spletno nakupovanje vse bolj izpodriva tradicionalen način nakupovanja. Po navedbah revije eMarketer se k spletnim trgovinam potrošniki ne zatekajo le zaradi potrebe in udobja, temveč tudi zaradi zagotavljanja varnega okolja v luči epidemije.

Pnevmatike ‒ zmagovalke kupcev v letu 2021

Kot pravi Amadej Grošelj, produktni vodja za razvoj analitičnih orodij na Ceneje.si, se trg e-trgovine stabilizira in postaja vedno bolj zrel, glavne priložnosti za spletne trgovce pa so v nišnih kategorijah. Tako so na primer v letu 2021 opazili velik dvig povpraševanja potrošnikov po pnevmatikah. »To je mogoče pripisati tudi nekoliko spremenjenim navadam kupcev, saj si želijo olajšati nakup večjih izdelkov z dostavo na dom. Nakupi pnevmatik so tudi sezonsko pogojeni in spletno nakupovanje v določenem obdobju omogoča dober in enostaven pregled med ponudbami trgovcev,« pravi.

Med kategorijami je že tradicionalna zmagovalka kategorija mobilnih telefonov, ki ji sledijo pametne ure in merilci, prenosniki in LCD/LED televizorji. Med TOP 10 kategorijami izdelkov uporabnikov so se poleg že omenjenih pnevmatik znašli tudi izdelki iz kategorije dom in vrt (kosilnice in hladilniki z zmrzovalnikom) ter oblačila, natančneje ženske jakne in plašči, pri katerih se je povpraševanje glede na enako obdobje v letu 2019 povečalo za kar 53 odstotkov. 

Najbolj iskana je igralna konzola

Izdelek, po katerem so lani potrošniki najpogosteje povpraševali in ga iskali na spletu, je Sonyjeva igralna konzola PlayStation 5 DIGITAL. Med TOP 10 pa so se med drugim uvrstile tudi slušalke Apple AirPods 2, električni skiro Xiaomi PRO 2 in pametna ura Huawei Watch GT 2 Pro.

ceneje izdelki

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji