ceneje2
Vpogled

V letu 2021 smo na spletu najraje kupovali mobilne telefone in pnevmatike

Spletno nakupovanje vse bolj izpodriva tradicionalen način nakupovanja. Po navedbah revije eMarketer se k spletnim trgovinam potrošniki ne zatekajo le zaradi potrebe in udobja, temveč tudi zaradi zagotavljanja varnega okolja v luči epidemije.

Pnevmatike ‒ zmagovalke kupcev v letu 2021

Kot pravi Amadej Grošelj, produktni vodja za razvoj analitičnih orodij na Ceneje.si, se trg e-trgovine stabilizira in postaja vedno bolj zrel, glavne priložnosti za spletne trgovce pa so v nišnih kategorijah. Tako so na primer v letu 2021 opazili velik dvig povpraševanja potrošnikov po pnevmatikah. »To je mogoče pripisati tudi nekoliko spremenjenim navadam kupcev, saj si želijo olajšati nakup večjih izdelkov z dostavo na dom. Nakupi pnevmatik so tudi sezonsko pogojeni in spletno nakupovanje v določenem obdobju omogoča dober in enostaven pregled med ponudbami trgovcev,« pravi.

Med kategorijami je že tradicionalna zmagovalka kategorija mobilnih telefonov, ki ji sledijo pametne ure in merilci, prenosniki in LCD/LED televizorji. Med TOP 10 kategorijami izdelkov uporabnikov so se poleg že omenjenih pnevmatik znašli tudi izdelki iz kategorije dom in vrt (kosilnice in hladilniki z zmrzovalnikom) ter oblačila, natančneje ženske jakne in plašči, pri katerih se je povpraševanje glede na enako obdobje v letu 2019 povečalo za kar 53 odstotkov. 

Najbolj iskana je igralna konzola

Izdelek, po katerem so lani potrošniki najpogosteje povpraševali in ga iskali na spletu, je Sonyjeva igralna konzola PlayStation 5 DIGITAL. Med TOP 10 pa so se med drugim uvrstile tudi slušalke Apple AirPods 2, električni skiro Xiaomi PRO 2 in pametna ura Huawei Watch GT 2 Pro.

ceneje izdelki

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji