V letu 2021 smo na spletu najraje kupovali mobilne telefone in pnevmatike
Spletno nakupovanje vse bolj izpodriva tradicionalen način nakupovanja. Po navedbah revije eMarketer se k spletnim trgovinam potrošniki ne zatekajo le zaradi potrebe in udobja, temveč tudi zaradi zagotavljanja varnega okolja v luči epidemije.
Pnevmatike ‒ zmagovalke kupcev v letu 2021
Kot pravi Amadej Grošelj, produktni vodja za razvoj analitičnih orodij na Ceneje.si, se trg e-trgovine stabilizira in postaja vedno bolj zrel, glavne priložnosti za spletne trgovce pa so v nišnih kategorijah. Tako so na primer v letu 2021 opazili velik dvig povpraševanja potrošnikov po pnevmatikah. »To je mogoče pripisati tudi nekoliko spremenjenim navadam kupcev, saj si želijo olajšati nakup večjih izdelkov z dostavo na dom. Nakupi pnevmatik so tudi sezonsko pogojeni in spletno nakupovanje v določenem obdobju omogoča dober in enostaven pregled med ponudbami trgovcev,« pravi.
Med kategorijami je že tradicionalna zmagovalka kategorija mobilnih telefonov, ki ji sledijo pametne ure in merilci, prenosniki in LCD/LED televizorji. Med TOP 10 kategorijami izdelkov uporabnikov so se poleg že omenjenih pnevmatik znašli tudi izdelki iz kategorije dom in vrt (kosilnice in hladilniki z zmrzovalnikom) ter oblačila, natančneje ženske jakne in plašči, pri katerih se je povpraševanje glede na enako obdobje v letu 2019 povečalo za kar 53 odstotkov.
Najbolj iskana je igralna konzola
Izdelek, po katerem so lani potrošniki najpogosteje povpraševali in ga iskali na spletu, je Sonyjeva igralna konzola PlayStation 5 DIGITAL. Med TOP 10 pa so se med drugim uvrstile tudi slušalke Apple AirPods 2, električni skiro Xiaomi PRO 2 in pametna ura Huawei Watch GT 2 Pro.