wolt
Vpogled

Wolt: Slovenci največkrat naročamo dostavo burgerjev in pic

Poleg »standardnih« pic in burgerjev Slovenci vedno raje posegamo po azijski hrani, vse bolj pa tudi po veganski.

Na začetku tedna zelenjavne sklede, konec tedna burgerji in pice

Dostavljavec hrane Wolt je na podlagi podatkov o naročilih v letu 2020, ko smo Slovenci preko njihove aplikacije naročili več kot 10 tisoč jedi, razkril trende naročanja hrane na dom.

Na začetku tedna Slovenci najraje naročamo azijske jedi, med katerimi je najbolj priljubljena jed pad thai (12,2 %), radi pa imamo tudi kitajsko hrano (3,3 %) in suši (2,8 %). Vse bolj priljubljene postajajo tudi veganske jedi (3,3 %), po katerih zelo radi posegamo med delovniki.

Večina slovenskih uporabnikov še vedno najraje naroča burgerje (45,1 %) in pice (13 %). Naročanje teh jedi se po podatkih Wolta poveča konec delovnega tedna in med vikendom. Takrat zelo radi naročamo tudi balkansko hrano, torej čevapčiče (2,1 %), prav tako pa tudi pomfri (10,9 %), falafel (5,9 %) in sladice. Pri teh si najraje privoščimo palačinke in tortice na kos. Zanimanje za zelenjavne sklede, suši in veganske jedi takrat upade.

wolt

Poleti lahkotnejša hrana, predvsem pad thai

Pozimi po priljubljenosti prvi dve mesti zasedata burger in pica, sledi krompirček. Poleti pa se po podatkih Wolta vrstni red spremeni, saj raje posežemo po lahkotnejši hrani. Tako smo takrat burgerje in pice zamenjali za pad thai, saj smo ga avgusta pojedli kar dvakrat več kot maja, ter za zelenjavne sklede in piščančje zavitke.

Med karanteno smo najpogosteje naročali azijsko hrano in prav tako burgerje, pice ter pekovske izdelke, medtem ko smo med velikonočnimi in božičnimi prazniki naročali veliko več slaščic. V tem času se je povečalo tudi povpraševanje po slavnostnih menijih in ponudnikih vrhunske kulinarike. Pri Woltu opozarjajo tudi na t.i. novoletne zaobljube – na začetku leta so vedno v ospredju zdrave in lahkotne jedi, kot so zelenjavne sklede, solate, juhe in smutiji.

Veganske restavracije mesečno beležijo 30-odstotno povečanje uporabnikov

V Woltu tako poudarjajo, da sta pica in burger »zagotovo bila sinonim za dostavo hrane na dom«, vendar pa zdaj lahko ljudje naročijo zelenjavne sklede, suši, vegansko hrano ter vrhunsko kulinariko nad dom. Čeprav večina uporabnikov sicer še vedno najraje naroča burgerje, azijsko hrano in pice, v tem letu pričakujejo spremembe na lestvici prvih treh. »Že lani smo zaznali veliko rast priljubljenosti pad thaija (12,3 %), ki se je skoraj približal pici (13 %). Prav tako so lani porasla naročila veganskih jedi, saj je že vsako enajsto naročilo na Woltu vegansko. Vsak mesec veganske restavracije zabeležijo 30 % novih uporabnikov, 70 % pa se jih vrača. Narašča tudi povpraševanje po restavracijah, ki ponujajo vrhunsko kulinariko, v prihodnosti pa lahko pričakujemo porast naročil zdravih in lahkotnih jedi,« pojasnjujejo v Woltu.

wolt

V letu 2020 so razširili tudi portfelj dostave, saj so se pridružili številne živilske trgovine in maloprodajni ponudniki, ki uporabnikom dostavijo moko, žarnice, izdelke za nego otrok, elektroniko, čistila, igrače, rože, knjige, kozmetiko, oblačila ter darila, ki jih uporabniki potrebujejo v roku 30 minut. Pričakujejo, da se bodo tudi na tem področju navade uporabnikov spremenile in bo možno zaznati večjo rast naročil izdelkov, ki jih ponujajo trgovine.

wolt

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji