10. SoMo Borac: Tri zlate nagrade za Slovenijo
V Zagrebu so podelili jubilejne 10. nagrade SoMo Borac najboljšim digitalnim delom iz regije. Uspešni sta bili tudi slovenski agenciji, in sicer Herman&partnerji in Pristop Media.
Letošnji SoMo Borac je zabeležil rekordnih 192 prijav za nagrado SoMo Advertising, prvič pa je bila podeljena tudi nagrada SoMo Media, za katero je bilo prijavljenih 29 del.
Agencija&Herman partnerji je prejela dve zlati nagradi, in sicer za Mercatorjev projekt »Prvič mama« v kategorji najbolješga pripovedovanja zgodb in za projekt Ljubljanskih mlekarn »Mumetnost« v kategoriji najboljše rabe tehnologije. Pristop Media in STO sta s projektom »Twitter Amplify Tour de France” prejela nagrado v kategoriji, ki nagrajuje akcije z globalnim dosegom.
»Letošnje leto nam je pokazalo, kako hitro se digital razvija, kar dokazuje tudi rekordno število prijav, in ne dvomimo, da bo iz leta v leto še raslo. Čestitam vsem nagrajencem, kakor tudi vsem, ki ste oddali odlične projekte; vse do zadnjega je bilo težko izbrati najboljšega med najboljšimi. Vsi skupaj nadaljujemo z druženjem na SoMo Party powered by Leanpay na koncertih ABOP in KUKU$,« je povedala Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica SoMo Borca.
Zmagovalci letošnjega SoMo Borca po kategorijah:
1. BEST STORYTELLING
Herman & partnerji in Mercator, projekt: ‘PRVIČ MAMA’ - zmagovalec
Herman & partnerji in Mercator, projekt: ‘Naj slovensko pecivo’
Piksel LTD i Penzija.mk, projekt: ‘Zasadi želba’ (Plant a Wish)
2. DIGITAL DESIGN OF THE YEAR
Telegram Media Grupa, projekt: ‘Redizajn portala Telegram.hr’ - zmagovalec
Degordian in Nets CEE, projekt: ‘Waldy’
Human Interaction Company in Journal Media Group in Alert, projekt: ‘Journal Redesign’
3. SOMO NATIVE
01 Content & Technology – C3 Croatia in JGL, projekt: ‘X-LAB: JGL expert research hub – largest international longevity platform’ (Vizol S) - zmagovalec
24sata in Kaufland, projekt: ‘Green Medal’
Telegram Media Grupa in Atlantic Grupa, projekt: ‘Živi život punim ustima!’ (Jimmy Fantastic)
4. DIGITAL PRODUCT OF THE YEAR
Bruketa&Žinić&Grey in 24sata, projekt: ‘Oriđiđi Video Awards u metaversu’ - zmagovalec
Herman & partnerji in Mercator, projekt: ‘M SOSESKA’
Nova TV, projekt: ‘DNEVNIK.hr mobile app’
5. SOMO TECH
Herman & partnerji in Ljubljanske mlekarne, projekt: ‘Mumetnost’ (MU) - zmagovalec
SHAPE 404 in MindTheKids, projekt: ‘BaDaBum logopedska platforma’
Bruketa&Žinić&Grey in Croatia osiguranje, projekt: ‘Brigometar’
6. CM GODINE
404 agency, Mirna Savić - zmagovalka
BBDO Zagreb, Inga Đuđik
Imago Ogilvy, He-Lena
7. SOMO WEB
Shape 404 in Hrvatski Telekom, projekt: ‘Digitalna izložba “U potrazi za prvim mobitelom”‘ (HT muzej)
8. SOMO GROWTH
ZOO agencija in Konzum, projekt: ‘Poziv Djeda Božićnjaka’ - zmagovalec
Imago Ogilvy in Studenac, projekt: ‘GUC GUC’ (Studena)
Publicis Skopje in Pivara Skopje, projekt: ‘Smooth ON’ (Skopsko Smooth)
9. SOMO GLOBAL
Pristop Media in Slovenian Tourist Board, projekt: ‘Twitter Amplify Tour de France’ - zmagovalec
Homepage in Valvoline, projekt: ‘Mechanics month – Hands that keep us moving forward’
Superbet, projekt: ‘Superbet & Snapchat – App Install Multiformat Campaign’
10. DIGITALNA AKTIVACIJA
Imago Ogilvy in Pipi, projekt: ‘Pipi guza’ - zmagovalec
Communis in WWF Adria, projekt: ‘Vila Wilderness’
Pioniri Communications in Metalac, projekt: ‘Metalac – Umetnica mora jesti kuvano’
11. SOMORITANAC
Bild Studio in Savjet Evrope in Evropska unija, projekt: ‘Ispričaj priču do kraja’ - zmagovalec
Communis in Koncern Bambi A.D. Požarevac: projekt: ‘Equality begins at home’ (Plazma)
Communis in WWF Adria, projekt: ‘Vila Wilderness’
12. SOMO SOCIAL
Imago Ogilvy in Pipi Pipi Beverages, projekt: ‘Always on i #bolimepipi’ - zmagovalec
BBDO Zagreb in Toco: projekt ‘Samo Toco’ (Jamnica)
Žiška in Kasato, projekt: ‘Tek mi je 30 (Jaffa Crvenka)’
13. SOMO CONTENT
Imago Ogilvy in Marodi, projekt: ‘Priče z vrha!’ - zmagovalec
Communis in Koncern Bambi A.D. Požarevac, projekt: ‘Equality begins at home’ (Plazma)
Imago Ogilvy in Studenac, projekt: ‘GUC GUC’ (Studena)
14. DIGITALNI MIX
Imago Ogilvy in Studenac, projekt: ‘GUC GUC’ (Studena) - zmagovalec
Friday Finally in Polovni automobili, projekt: ’18+ godina sa vama!’
Herman & partnerji in Ljubljanske mlekarne, projekt: ‘Mumetnost’ (MU)
Poleg nagrad v 14 kagorijah SoMo Advertising in SoMo Media je bila podeljena tudi nagrada Special Mention by Httpool, to je prejel Superbet za projekt: ‘Superbet & Snapchat – App Install Multiformat Campaign’.