somo
Aktualno

10. SoMo Borac: Tri zlate nagrade za Slovenijo

V Zagrebu so podelili jubilejne 10. nagrade SoMo Borac najboljšim digitalnim delom iz regije. Uspešni sta bili tudi slovenski agenciji, in sicer Herman&partnerji in Pristop Media.

Letošnji SoMo Borac je zabeležil rekordnih 192 prijav za nagrado SoMo Advertising, prvič pa je bila podeljena tudi nagrada SoMo Media, za katero je bilo prijavljenih 29 del.

Agencija&Herman partnerji je prejela dve zlati nagradi, in sicer za Mercatorjev projekt »Prvič mama« v kategorji najbolješga pripovedovanja zgodb in za projekt Ljubljanskih mlekarn »Mumetnost« v kategoriji najboljše rabe tehnologije. Pristop Media in STO sta s projektom »Twitter Amplify Tour de France” prejela nagrado v kategoriji, ki nagrajuje akcije z globalnim dosegom.

»Letošnje leto nam je pokazalo, kako hitro se digital razvija, kar dokazuje tudi rekordno število prijav, in ne dvomimo, da bo iz leta v leto še raslo. Čestitam vsem nagrajencem, kakor tudi vsem, ki ste oddali odlične projekte; vse do zadnjega je bilo težko izbrati najboljšega med najboljšimi. Vsi skupaj nadaljujemo z druženjem na SoMo Party powered by Leanpay na koncertih ABOP in KUKU$,« je povedala Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica SoMo Borca.

Zmagovalci letošnjega SoMo Borca po kategorijah:

1. BEST STORYTELLING

Herman & partnerji in Mercator, projekt: ‘PRVIČ MAMA’ - zmagovalec

Herman & partnerji in Mercator, projekt: ‘Naj slovensko pecivo’

Piksel LTD i Penzija.mk, projekt: ‘Zasadi želba’ (Plant a Wish)

2. DIGITAL DESIGN OF THE YEAR

Telegram Media Grupa, projekt: ‘Redizajn portala Telegram.hr’ - zmagovalec

Degordian in Nets CEE, projekt: ‘Waldy’

Human Interaction Company in Journal Media Group in Alert, projekt: ‘Journal Redesign’

3. SOMO NATIVE

01 Content & Technology – C3 Croatia in JGL, projekt: ‘X-LAB: JGL expert research hub – largest international longevity platform’ (Vizol S) - zmagovalec

24sata in Kaufland, projekt: ‘Green Medal’

Telegram Media Grupa in Atlantic Grupa, projekt:  ‘Živi život punim ustima!’ (Jimmy Fantastic)

4. DIGITAL PRODUCT OF THE YEAR

Bruketa&Žinić&Grey in 24sata, projekt: ‘Oriđiđi Video Awards u metaversu’ - zmagovalec

Herman & partnerji in Mercator, projekt: ‘M SOSESKA’

Nova TV, projekt: ‘DNEVNIK.hr mobile app’

5. SOMO TECH

Herman & partnerji in Ljubljanske mlekarne, projekt: ‘Mumetnost’ (MU) - zmagovalec

SHAPE 404 in MindTheKids, projekt: ‘BaDaBum logopedska platforma’

Bruketa&Žinić&Grey in Croatia osiguranje, projekt: ‘Brigometar’

6. CM GODINE

404 agency, Mirna Savić - zmagovalka

BBDO Zagreb, Inga Đuđik

Imago Ogilvy, He-Lena

7. SOMO WEB

Shape 404 in Hrvatski Telekom, projekt: ‘Digitalna izložba “U potrazi za prvim mobitelom”‘ (HT muzej)

8. SOMO GROWTH

ZOO agencija in Konzum, projekt: ‘Poziv Djeda Božićnjaka’ - zmagovalec

Imago Ogilvy in Studenac, projekt: ‘GUC GUC’ (Studena)

Publicis Skopje in Pivara Skopje, projekt: ‘Smooth ON’ (Skopsko Smooth)

9. SOMO GLOBAL

Pristop Media in Slovenian Tourist Board, projekt: ‘Twitter Amplify Tour de France’ - zmagovalec

Homepage in Valvoline, projekt: ‘Mechanics month – Hands that keep us moving forward’

Superbet, projekt: ‘Superbet & Snapchat – App Install Multiformat Campaign’

10. DIGITALNA AKTIVACIJA

Imago Ogilvy in Pipi, projekt: ‘Pipi guza’ - zmagovalec

Communis in WWF Adria, projekt: ‘Vila Wilderness’

Pioniri Communications in Metalac, projekt: ‘Metalac – Umetnica mora jesti kuvano’

11. SOMORITANAC

Bild Studio in Savjet Evrope in Evropska unija, projekt: ‘Ispričaj priču do kraja’ - zmagovalec

Communis in Koncern Bambi A.D. Požarevac: projekt: ‘Equality begins at home’ (Plazma)

Communis in WWF Adria, projekt: ‘Vila Wilderness’

12. SOMO SOCIAL

Imago Ogilvy in Pipi Pipi Beverages, projekt: ‘Always on i #bolimepipi’ - zmagovalec

BBDO Zagreb in Toco: projekt ‘Samo Toco’ (Jamnica)

Žiška in Kasato, projekt: ‘Tek mi je 30 (Jaffa Crvenka)’

13. SOMO CONTENT

Imago Ogilvy in Marodi, projekt: ‘Priče z vrha!’ - zmagovalec

Communis in Koncern Bambi A.D. Požarevac, projekt: ‘Equality begins at home’ (Plazma)

Imago Ogilvy in Studenac, projekt: ‘GUC GUC’ (Studena)

14. DIGITALNI MIX

Imago Ogilvy in Studenac, projekt: ‘GUC GUC’ (Studena) - zmagovalec

Friday Finally in Polovni automobili, projekt: ’18+ godina sa vama!’

Herman & partnerji in Ljubljanske mlekarne, projekt: ‘Mumetnost’ (MU)

 

Poleg nagrad v 14 kagorijah SoMo Advertising in SoMo Media je bila podeljena tudi nagrada Special Mention by Httpool, to je prejel Superbet za projekt: ‘Superbet & Snapchat – App Install Multiformat Campaign’.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji