29. nagrade ADC*E 2020: Velika nagrada za »Knjigo tamponov«, »Mlečne pravljice« v finalu
Na 29. festivalu Evropskega kluba umetniških direktorjev (ADCE) je veliki zmagovalec akcija »Knjiga tamponov: knjiga proti davčni diskriminaciji«, ki jo je za organizacijo The Female Company ustvarila agencija Scholz & Friends Berlin.
Gre za protest proti nepravični obdavčitvi ženskih higienskih izdelkov, ki so v Nemčiji še vedno dojemani kot prestižen izdelek in zato tudi bolj obdavčeni – z 19-odstotnim DDV.
Izdali so knjigo in vanjo zapakirali 15 tamponov. Knjige (pa ne samo knjige, temveč tudi kaviar in umetniška dela) so namreč v nasprotju s tamponi obdavčene po le 7-odstotni davčni stopnji.
Pri 864-ih prijavah so med 183-imi finalisti podelili še 41 zlatih in 86 srebrnih nagrad. Med finalisti je bila tudi zmagovalna akcija z letošnjega SOF-a »Mlečne pravljice« ki jo je za Spar Slovenija zasnovala Futura.
Celoten seznam nagrajencev najdete na povezavi.