sof nagrade
Aktualno

29. SOF: Največ finalistov ima Grey Ljubljana, med oglaševalci pa A1, NLB in Spar

Preverili smo, kdo so favoriti za nagrade, ki jih bodo v četrtek zvečer podelili na Zlati noči 29. Slovenskega oglaševalskega festivala.

Med agencijami »vodi« Grey Ljubljana, ki se je v ožji izbor uvrstil kar sedemnajstkrat, največkrat s projektoma »Pobuda Gledališki tolmač« za NLB in »Dobro jutro, čustva« družbe A1 Slovenija. Na drugem mestu med agencijami z največ deli v ožjem izboru je Futura DDB, ki ima šestnajst finalistov (njihov najuspešnejši projekt so »Mlečne knjige« naročnika Spar Slovenija), na tretjem pa je Agencija 101 s štirinajstimi »nominacijami« (najbolj uspešno so sodelovali s Petrolom in Porsche Slovenija).

Med najuspešnejše naročnike so se z enakim številom uvrstitev v ožji izbor uvrstili A1 Slovenija, NLB in Spar Slovenije; vsi trije so se namreč v ožji izbor uvrstili po osemkrat. Sledita jim Mlekarna Celeia (s šestimi finalisti) in Atlantic Droga Kolinska (s petimi »nominacijami«).

V ožji izbor se je sicer uvrstilo 95 del.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji