29. SOF: Največ finalistov ima Grey Ljubljana, med oglaševalci pa A1, NLB in Spar
Preverili smo, kdo so favoriti za nagrade, ki jih bodo v četrtek zvečer podelili na Zlati noči 29. Slovenskega oglaševalskega festivala.
Med agencijami »vodi« Grey Ljubljana, ki se je v ožji izbor uvrstil kar sedemnajstkrat, največkrat s projektoma »Pobuda Gledališki tolmač« za NLB in »Dobro jutro, čustva« družbe A1 Slovenija. Na drugem mestu med agencijami z največ deli v ožjem izboru je Futura DDB, ki ima šestnajst finalistov (njihov najuspešnejši projekt so »Mlečne knjige« naročnika Spar Slovenija), na tretjem pa je Agencija 101 s štirinajstimi »nominacijami« (najbolj uspešno so sodelovali s Petrolom in Porsche Slovenija).
Med najuspešnejše naročnike so se z enakim številom uvrstitev v ožji izbor uvrstili A1 Slovenija, NLB in Spar Slovenije; vsi trije so se namreč v ožji izbor uvrstili po osemkrat. Sledita jim Mlekarna Celeia (s šestimi finalisti) in Atlantic Droga Kolinska (s petimi »nominacijami«).
V ožji izbor se je sicer uvrstilo 95 del.