29. SOF: Trije največji favoriti za nagrade
V četrtek, 10. septembra, bodo na SOF-u podelili nagrade najboljšim oglaševalskim projektom preteklega leta. Ugibamo, katera dela imajo največ možnosti za nagrade.
Največ, sedem nominacij, imata projekta »Pobuda Gledališki tolmač« in »Mlečne knjige«. Prvo je zasnovala agencija Grey Ljubljana v sodelovanju z Društvom gluhih in naglušnih Ljubljana ob podpori NLB. Gre za pobudo, ki slovenska gledališča približuje gluhim, saj jim omogoča ogled stalnih predstav na odrih največjih slovenskih gledališč, ki so bile doslej na voljo le slišečemu občinstvu. »Tolmači in igralci v enem gledališka dela naravnost z odra tolmačijo v slovenski znakovni jezik in tako gluhim v občinstvu pričarajo edinstveno izkušnjo spremljanja stalnih predstav hkrati s slišočimi,« so akcijo opisali v agenciji Grey Ljubljana.
»Mlečne knjige« so projekt trgovske družbe Spar Slovenija, zanje pa jih je zasnovala Futura DDB. O akciji, ki je te dni prejela tudi kristalno nagrado Ad Stars na največjem oglaševalskem dogodku v Aziji, smo včeraj že pisali.
Šest »nominacij« za Mlekarno Celeia
Dobro kaže tudi projektu »LCA v ravnovesju«, ki ga je za blagovno znamko Zelene doline oziroma Mlekarno Celeia zasnoval AV studio. V oglaševalski akciji so izhajali iz ideje, da se v hitrem tempu življenja ravnovesje dostikrat poruši, jogurti in napitki LCA pa nam pomagajo, da ostajamo v ravnovesju. Prav zato je ravnovesje osrednja kreativna ideja, ki so jo v AV studiu na zabaven in slikovit način približali splošni javnosti z g. Ravnovesjem, smučarskim skakalcem Žigo Jelarjem.