sof2023
Aktualno

32. SOF in moč kreativnosti

32. Slovenski oglaševalski festival (SOF) bo 14. in 15. junija 2023. Oglaševalci, kreativci in marketingarji se bodo znova družili v Avditoriju Portorož, rdeča nit pa bo (tudi) tokrat kreativnost.

Na dogodku se bodo predavatelji in sodelujoči v okroglih mizah spraševali o moči kreativnosti: kakšen je bil njen pomen včeraj in kakšno vlogo ima danes? Kako ustvarjati presežke, ki bodo imeli pozitiven vpliv na družbo, kulturo, blagovne znamke in bodo sočasno omogočali želene rezultate? Kako nam kreativnost lahko pomaga najti učinkovitejše poslovne in oglaševalske rešitve? Kako se preliva med novimi ekspertizami, orodji in tehnologijami?

»Kreativnost je vedno iskanje še neznanega ali uporaba že znanega, vendar na nov način, spreminjajo pa se kontekst, uporabniki, način življenja, okolje …,« pravijo na Slovenski oglaševalski zbornici, ki organizira SOF. Kot dodajajo, se bodo na 32. SOF-u med drugim trudili poiskati odgovor na vprašanji, ali znamo kreativnost izkoristiti kot osnovno orodje za ustvarjanje presežkov, ki bo blagovnim znamkam pomagalo dolgoročno izstopati, in ali nas kreativnost lahko poveže v času, ko smo kot družba vse bolj razdeljeni.

Novi SOF, nova barva

SOF ima vsako leto novo vizualno identiteto, ki jo od leta 2018 pod vodstvom Žareta Kerina snuje ekipa agencije Futura DDB. Ob stalni, preprosti in prepoznavni podobi, ki odraža motivacijo, ambicijo in entuziazem, se vsako leto spremeni le barva, ki bo letos turkizna. »To je mešanica modre in zelene v neskončnih možnostih kombiniranja. Barva vode in neba, nekateri jo imenujejo tudi akvamarin. Izžareva svežino, zdravje, intuicijo, ustvarjalnost, pa tudi komunikacijo in emocije,« je povedal Žare Kerin, kreativni in umetniški direktor v Futuri DDB.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji