shift
Aktualno

33. SOF: V finalu 123 del, največ je Futurinih

Slovenska oglaševalska zbornica je objavila seznam del, ki so se uvrstila v ožji izbor SOF-a. Med 123-imi finalisti je kar 26 del, ki so jih zasnovali v agenciji Futura DDB.

Med agencijami, ki jim na podelitvi nagrad Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) kaže najboljše, so še Luna \TBWA (16 del v ožjem izboru), SHIFT (13 del), DROM agency in AV studio (po 11 del), Pristop (9 del) in Agencija 101 (7 del). Kdo bo domov odnesel zlati propeler in naziv agencije leta, bo znano v petek na zaključni prireditvi Zlata noč v portoroškem Avditoriju. Poleg najboljših oglaševalskih akcij bodo nagradili  tudi zmagovalni par natečaja Mladi kreativci in podelili stanovski nagradi za oglaševalsko osebnost in oglaševalca leta 2023. Vrhunec večera pa bo razglasitev agencije leta in znamke leta. Pri MM-u pa bomo kot vsako leto doslej na podlagi rezultatov na SOF-u razglasili tudi kreativnega direktorja leta. 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji