71. Kanski levi v številkah
Včeraj se je na Azurni obali začel svetovni festival kreativnosti Cannes Lions, mi pa smo zbrali nekaj zanimivih statističnih podatkov.
Kaja Kovič
- Festival traja pet dni in v tem času bo na govorniški oder stopilo več kot 500 strokovnjakov za marketing, oglaševanje, oblikovanje in tehnologijo ter druge medijsko izpostavljene osebe.
- Obiskovalci bodo lahko uživali v 150 urah vsebine, ki so jo pripravili govorci, poleg tega pa bo na licu mesta tudi veliko možnosti za sestanke, srečanja, briefinge in druge poslovne dogodke.
- V tekmovalni del Cannes Lions je bilo letos prijavljenih več kot 30 tisoč del.
- Letos ima Cannes Lions 450 članov žirije iz 54-ih različnih držav, kar je največje število držav, ki so bile kdaj zastopane v zgodovini festivala.
- Nemška oglaševalska agencija Jung von Matt bo na Cannes Lions peljala rekordno število zaposlenih. Kar 95 sodelavcev bo obiskalo festival kreativnosti, zanje pa so rezervirali celoten mladinski hostel, v katerem bo spal tudi direktor agencije.
- Le štirje odstotki obiskovalcev med anketiranci (ali vsaj tisti, ki so to pripravljeni priznati) v raziskavi portala Digiday pravijo, da so zabave najpomembnejši razlog za obisk Cannesa.
- Strošek oglaševanja na letališču v Nici, od koder se veliko udeležencev pripelje v Cannes, v tem času znaša kar 75.000 evrov.
- GroupM, ena od največjih svetovnih skupin za upravljanje naložb v medije, ki je del multinacionalne oglaševalske in komunikacijske družbe WPP, je tik pred začetkom festivala objavila podatke za leto 2025. Njihova podrobna napoved kaže, da bo prihodnje leto svetovni oglaševalski trg prvič presegel vrednost bilijon dolarjev.
- Oglas francoskega telekomunikacijskega podjetja Orange, ki velja za enega od glavnih kandidatov za nagrade Cannes Lions, ima v teh dneh kar 15 milijonov ogledov. Oglas je uporabil deepfake tehnologijo za zamenjavo posnetkov francoske ženske nogometne ekipe z obrazi moških. Oglas je bil izdan ob svetovnem prvenstvu žensk v nogometu 2023, z namenom izzvati stereotipe, da ženski šport ni tako zanimiv kot moški.
- Cena wagyu govejega fileja v restavraciji Le Maschou, v katero radi zahajajo direktorji oglaševalskih agencij, znaša neverjetnih 500 evrov. Ali ste v Cannesu na poslovnem kosilu? Kako boste ta strošek upravičili svojemu računovodju?