8. marec
Aktualno

8. marec, dan, ko slavijo ženske

8. marec je mednarodni dan žena in dan, ko blagovne znamke (še bolj kot običajno) pozivajo k enakopravnosti med spoloma in opozarjajo na to, da se ženske v svojem življenju pogosto soočajo z dvojnimi merili.

»Učili so me, naj sledim svojim sanjam, ampak ne tistim, ki me vodijo predaleč od doma. Da je moja strast čista, svet pa umazan. Naj povem, kaj si mislim, ampak ne v preostrem tonu ...« to je le nekaj misli, ki jih deli protagonistka oglasa, ki so ga ob osmem marcu za blagovno znamko Whistling Woods International zasnovali v agenciji Buffalo Soldiers.

Na predsodke in dvojna merila, s katerimi se soočajo ženske, je opozorila tudi blagovna znamka pijač Bold.

Bold1

Bold2

Bold3

Z oglaševalsko akcijo »Za Macom« (»Behind the Mac«) želi Apple prikazati zanimive ljudi, ki na svojih prenosnikih ustvarjajo umetnost, glasbo, poezijo in še marsikaj zanimivega. Enega od oglasov znotraj kampanje so posvetili tudi (oziroma samo) ženskam.

Blagovni znamki HP Indigo in Hershey s kampanjo #HerForShe podpirata enakost spolov in slavita dosežke žensk v znanosti, poslu, športu, aktivizmu in glasbi.

Ob mednarodnem dnevu žena je blagovna znamka LG predstavila zgodbo o Marii Anni Mozart, sestri bolj znanega skladatelja Wolfganga Amadeusa Mozart. »Kljub temu, da je bila tako nadarjena kot njen mlajši brat, se je morala odpovedati svojim sanjam in sprejeti pravila, ki jih družba vsiljuje ženskam. Projekt je naš poklon vsem ženskam, ki nikoli ne obupajo pri doseganju svojega polnega potenciala,« so kampanjo »Ms. Mozart« opisali v LG-ju.

Z oglasom »Prva od mnogih« (»First of many«) Google spodbuja vse, ki brskajo po njegovem iskalniku, da izvedo več o vseh ženskah, ki so bile »prve«. »Od prve ženske, ki je prebila zvočni zid, do prve raperke ...  Slavimo vse, ki so bile prve in so s tem utrle pot tistim, ki so jim sledile,« pravijo.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji