8. SoMo Borac: Največ nagrad agenciji Imago Ogilvy
Na spletni podelitvi so podelili nagrade SoMo Borac najboljšim digitalnim delom iz regije. Veliki zmagovalec je zagrebška agencija Imago Ogilvy s štirimi nagradami oziroma skoraj polovico vseh. Med nagrajenci ni del oziroma agencij iz Slovenije.
Pandemija koronavirusa je terjala svoj davek tudi pri prijavah na SomoBorac, saj so letos zabeležili 92 prijav. To je precej manj kot lani, ko so jih zbrali rekordnih 130. Organizatorji poudarjajo tudi, da je bilo letos – okoliščinam primerno - nadpovprečno veliko prijavljenih aplikacij in družbeno odgovornih projektov.
Sedem nagrad od devetih gre na Hrvaško in po ena v Srbijo in Severno Makedonijo. Slovenci sicer nismo ponovili lanskega uspeha Agencije 101, ki je poleg dveh nagrad zabeležila še dve uvrstitvi v ožji izbor. So se pa v kategoriji One-Hit Wonder oziroma viralnih uspešnic uvrstili Internavti s projektom za Ljubljanske mlekarne.
- SoMoRitanac (dobrodelna kampanja): Studio Sonda, Izone.agency, Human za HURA
- SoMust Social (najboljše v kategoriji družbenih omrežij,): Fullhouse Ogilvy za UPS
- CM leta (upravljavec skupnosti leta): Antea Franjić (Imago Ogilvy)
- SoMo Content (marketinški projekti z najboljšimi digitalnimi vsebinami): Imago Ogilvy za Pipi Beverages
- Digitalni miks (akcije na več digitalnih kanalih): Imago Ogilvy za Pipi
- Viralna uspešnica: Imago Ogilvy za Pipi
- Somo Tech (najboljša uporaba tehnologije): 404 za Zagrebško pivovarno (blagovna znamka Ožujsko)
- Somo App: Publicis Skopje za The Coca-Cola Company
- Somo Web: Infinum