A1 Slovenija za črni petek predstavlja »nakupolovca«
Nakupolovec je prvi pripomoček na svetu, ki odganja nakupe na črni petek.
V obdobju pred novim letom, ki se začne s črnim petkom, se vsako leto srečujemo s pretirano in neodgovorno potrošnjo. Impulzivni in nepotrebni nakupi, ki so rezultat nakupovalne mrzlice, imajo velikokrat krajši rok uporabe. V podjetju A1 Slovenija so tako v času različnih ugodnosti, ponudb in nakupovalnim spodbud začeli s šaljivo komunikacijsko akcijo »Nakupolovec«. Glavno vlogo v kratkem filmu je prevzel slovenski igralec Jurij Zrnec. Projekt je del pobude, s katero A1 Slovenija spodbuja k bolj odgovornemu potrošništvu in sporoča: »Kupi manj in naj bo tisto, kar kupiš, premišljeno in kakovostno.« Akcija poleg videoposnetkov z Jurijem Zrnecem vključuje tudi nasvete za preudarno nakupovanje, s humorjem pa spodbuja potrošnike k bolj odgovorni in premišljeni potrošnji ter razmisleku o lastnih nakupnih potrebah in navadah.
Z inovativnim pripomočkom nad zapravljive prste
A1 Slovenija je za lažje sprejemanje dobrih nakupnih odločitev pripravil »nakupolovca«, prvi pripomoček na svetu, ki na črni petek odganja nepremišljene nakupe. Z njim lahko preprečimo nepotreben nakup in zaustavimo prehitre prste. Nakupovalec je pripomoček, ki na videz spominja na muholovca.
Impulzivni nakupi, kratek rob uporabe
Študije kažejo, da je 60 odstotkov nakupov na črni petek impulzivnih in da kar 80 odstotkov vseh zavržemo. Tovrstno nakupovanje redko izhaja iz resnične potrebe, temveč iz le na videz ugodnih ponudb. Po takšnem nakupu se ljudje pogosto soočajo z občutkom kesanja in primanjkljajem na bančnem računu.