About you, Yoox Net-a-Porter in Zalando z ukrepi proti podnebnim spremembam
Spletni trgovci About you, Yoox Net-a-Porter in Zalando so se povezali s skupnim ciljem zmanjševanja ogljičnih emisij v svojih vrednostnih verigah in v celotni modni industriji.
Kaja Kovič
Skupaj so zasnovali spletno učno platformo, s katero svojim partnerskim modnim znamkam nudijo podporo pri postavljanju z znanostjo usklajenih ciljev za zmanjševanje emisij toplogrednih plinov. Prilagojeni program, ki bo znamkam na voljo brezplačno, je namenjen opolnomočenju o pomenu in načinu doseganja podnebnih ciljev. Nudil jim bo informacije o vsakem posameznem koraku v kompleksnem postopku merjenja emisij in določanju z znanostjo podprtih ambicioznih podnebnih ciljev ter jih vodil po postopku pridobivanja odobritve pri organizaciji Science Based Target initiative. Nova učna platforma bo modnim znamkam omogočala tudi medsebojno povezovanje in sodelovanje s strokovnjaki s področja trajnosti.
Aktivacija z dvema cijema
Ta pobuda služi dvema ciljema: povečati obseg podnebnih ukrepov v industriji v smislu sistemskega preoblikovanja, hkrati pa prispevati k zmanjšanju emisij iz lastne vrednostne verige vseh treh spletnih trgovcev. S projektom torej zagotavljajo jasno opredeljene poti za zmanjšanje ogljičnih emisij, hkrati pa zagotavljajo prihodnjo rast, prilagajanje spreminjajočemu se zakonodajnemu okviru, krepitev zaupanja vlagateljev in spodbujanje inovacij. »Opažamo, da se v industriji odvijajo spremembe za zmanjševanje emisij toplogrednih plinov, ki jih priznava tudi sama znanost. Do februarja 2022 se je skoraj polovica naših partnerjev aktivirala na tem področju in tako preostale poslovne partnerje vabimo, da storijo enako,« je povedal Hannes Wiese, soustanovitelj in izvršni direktor podjetja About You. »Želimo si razogljičiti dobavne verige, iti v bolj zeleno smer na področju embalaže in zdaj tudi z našimi konkurenti skupaj spodbujati modne znamke pri bolj trajnostni drži,« doda David Schneider, sopredsednik uprave podjetja Zalando.
Vsi trije spletni trgovci si želijo, da bi njihova novonastala platforma postala pobuda za celotno modno industrijo, saj bo na voljo brezplačno vsem modnim blagovnim znamkam in trgovcem na drobno, ki so pripravljeni soustvarjati bolj trajnostno prihodnost za modo.