Actuado: Ključno je ustvarjanje vsebin, ki pomagajo in izobražujejo
O trenutni situaciji in trendih na področju družbenih omrežij in digitalnega oglaševanja smo se pogovarjali z Jasno Suhadolc, ustanoviteljico in direktorico digitalne agencije Actuado.
Tina Guček
»Vidimo primere, kako podjetja v svoje vsebine odlično vpletejo trenutne razmere in ostajanje doma, ter druga, ki popolnoma brez občutka omenjajo koronavirus v povezavi s prodajnimi akcijami, a se že v komentarjih pod objavami hitro vidi občutke skupnosti,« opaža Suhadolčeva.
Trendi so odvisni od panoge
Po njenih besedah so trenutni trendi uporabe družbenih omrežij odvisni od panoge, v kateri delujejo podjetja, in situacije, v kateri so se znašla. »Nekatera podjetja so že začela s splošnim krčenjem marketinških proračunov in ustavila vse nenujne marketinške aktivnosti, pri čemer pa je definicija nujnosti seveda precej fleksibilna. Tista, ki delujejo v panogah, ki rastejo, pa še več vlagajo tudi v spletna družbena omrežja. Pri tem lahko izpostavimo spletne trgovce, IT-storitve, izobraževalne platforme, vsebine za učenje na zahtevo ipd. Porazdelitev sredstev med posameznimi omrežji – predvsem so to LinkedIn, Twitter, Facebook in Instagram – je podobna kot prej in odvisna od panoge podjetja in ciljnih javnosti, ki jih nagovarja,« meni Jasna Suhadolc.
V tujini je situacija podobna
Kot pravi, je bilo na skupnem videoklicu HubSpotovih partnerjev z vsega sveta kar nekaj takšnih, ki jim je epidemija močno zmanjšala aktivnosti, sploh tistim, ki so delali s podjetji iz gostinsko-turističnih panog. »A bili so tudi nekateri, ki pravijo, da še nikoli niso delali več, predvsem v B2B-okolju in v že omenjenih panogah. Pri tem so med družbenimi omrežji omenjali predvsem LinkedIn, Facebook in Twitter,« pripoveduje in dodaja, da je pri tem ključno ustvarjanje kakovostnih vsebin, ki pomagajo in izobražujejo, kar pa je osnova vsebinskega in vhodnega (»inbound«) marketinga.