ADCE in The One Club združujeta moči
Evropski klub umetniških direktorjev (ADCE) in organizacija za promocijo odličnosti v oglaševanju The One Club for Creativity sta sporočila, da se bosta združila in tako še razširila priložnosti za globalno ustvarjalno skupnost.
The One Club bo po uspešnih preteklih združitvah z Art Directors Club (ADC) Global in Type Directors Club pod svojo strukturo tako dodal še eno organizacijo. Obe neprofitni organizaciji bosta ohranili svoje dosedanje ekipe in združevali vire za spodbujanje kreativnosti v novi skupnosti, ki šteje 9.100 posameznikov in podjetij v 74 državah po vsem svetu. Eden od njihovih ciljev bo promoviranje evropske kreativnosti na globalni ravni.
Sodelovanje na lestvici The One Club Global Creative Rankings
Ena od prvih prednosti za ADCE bo vključitev dobitnikov nagrad ADCE v globalno ustvarjalno lestvico The One Club, s čimer bo postala najpomembnejša globalna lestvica agencij, blagovnih znamk, dela in ustvarjalnih strokovnjakov v panogi. Globalna ustvarjalna lestvica bo zdaj združevala točke iz The One Show, globalnih letnih nagrad ADC, nagrad ADCE, nagrad ONE Asia Creative Awards, nagrad The One Club US Chapter in tekmovanj Type Directors Club TDC.
»Več kot navdušen sem nad tem, da s tem neverjetnim novim partnerstvom z The One Club evropski kreativnosti ponudimo še vidnejši oder na svetovni ravni,« je združitev komentiral Alexander Schil, predsednik ADCE in globalni direktor skupine Serviceplan Group. Glenn Cole, predsednik in ustanovitelj The One Club ter kreativni predsednik agencije 72andSunny, pa dodaja, da bo partnerstvo vplivalo na to, da bo globalna kreativna skupnost v prihodnje še bolj živahna, raznolika in vplivna.