adidas
Aktualno

Adidas slavi spomine na devetdeseta

Adidas je z agencijo za strategijo blagovnih znamk in pripovedovanje zgodb MNSTR začel več milijonov evrov vredno mednarodno oglaševalsko akcijo za Adidas Originals. V njej so v središče postavili tako imenovano »novo nostalgijo«.

Adidas Originals je del Adidasa, namenjen življenjskemu slogu in modi. Znotraj tega koncepta je v preteklosti prišlo do številnih sodelovanj z modnimi oblikovalci, glasbeniki in zvezdniki, povezan pa je z nekaterimi glavnimi kulturnimi gibanji zadnjih nekaj desetletij.

Club Originals, ki so si ga zamislili v agenciji MNSTR, kot simbol uporablja ikonični Adidasov logotip. Oglaševalska akcija z izvirnim remiksom hišne uspešnice iz 2000-ih, pesmi King of my Castle, uporablja žurersko sceno devetdesetih let in desetletje, ki jim je sledilo, z njo pa cilja na trg generacije Z.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji