Adijo, spletni iskalniki, družbena omrežja prevzemajo oblast
Kar 82 odstotkov blagovnih znamk verjame, da jih bodo potrošniki našli z uporabo družbenih omrežij in ne s tradicionalnimi iskalniki, ugotavlja poročilo HubSpot Social Media.
Kaja Kovič
Glede na to, da 70 odstotkov blagovnih znamk prodaja izdelke neposredno preko družbenih omrežij in da jih skoraj 80 odstotkov zakupuje oglasni prostor na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, YouTube in TikTok, je jasno, da podjetja družbena omrežja vidijo kot najpomembnejši kanal za doseganje potrošnikov.
Ne gre le za nakupovanje
Skoraj tri četrtine podjetij je izjavilo, da bodo družbena omrežja postala tudi priljubljen kanal za pomoč strankam. Po njihovem mnenju se bo vse več ljudi obračalo na pomoč kar preko neposrednih sporočil, ne da bi tratili čas za čakanje telefonskega pogovora.
»Srečujte vaše stranke tam, kjer so najraje«
Julie Lock, direktorica marketinga v podjetju HubSpot, je dejala: »Prihodnost marketinga in prodaje ni več v tem, da prekinjamo tisto, kar ljudi zanima, temveč v tem, da postanemo tisto, kar ljudi zanima. Z naraščajočim nakupovanjem in drugimi storitvami za stranke na družbenih omrežjih, je jasno, da morajo biti blagovne znamke močno prisotne na njih. Za podjetja je zato nadvse pomembno, da resnično razumejo, kje so njihove stranke, jih dodobra spoznajo in prilagodijo svoje strategije, da jih srečajo na njihovih najbolj priljubljenih kanalih.«