vwdv
Aktualno

ADRIATICON 2024: Največja Salesforce konferenca v regiji letos prihaja v Ljubljano

Novi kanali, novi viri podatkov. In to ogromne količine podatkov dnevno. Vaši uporabniki? Vsak dan bolj zahtevni. Pričakujejo vse in to takoj.

»Kako dobro znate v svojem podjetju pretvoriti to ogromno količino podatkov, ki jih zbirate o kupcih, v informacije, ki jih lahko učinkovito uporabite? Pridružite se nam na AdriatiCON konferenci in preverite, kako vodilni v regiji, kot so Merkur, Hisense Europe, Petrol, Franck, AdmiralBet in drugi, s pomočjo podatkov ustvarjajo vrhunske izkušnje za svoje stranke,« pravijo organizatorji konference.

Poleg odličnih primerov iz prakse in govorcev, ki so vrhunski strokovnjaki na svojih področjih, boste imeli priložnost, da si v živo ogledate, kako tehnologije Salesforce delujejo v praksi.

A to še ni vse! Agentforce, zvezda letošnjega Dreamforcea, osrednje konference Salesforce, bo uradno na voljo le nekaj dni pred konferenco AdriatiCON, vi pa boste med prvimi na svetu, ki ga boste lahko videli v akciji.

Kaj je Agentforce? Predstavljate si UI-agente v poslovnih aplikacijah, ki z relevantnimi podatki v varnem okolju Salesforca, opravljajo zahtevne naloge za vaše stranke in zaposlene. Na AdriatiCON-u boste v živo videli, kako tehnologija spreminja delo in interakcije s strankami, tako da združi ljudi, UI, podatke in procese kot še nikoli doslej.

Kdaj: 5. november 2024

Kje: Kino Šiška, Ljubljana

Udeležba je brezplačna.

👉 Rezervirajte svoje mesto na adriaticon.agilcon.com.

Nekaj utrinkov iz programa:

Reinventing Retail CX: How Merkur Is Elevating Customer Experience with Salesforce (Robert Petrič, Director of CRM, Analytics, Loyalty, Merkur trgovina, in Stana Džudović, Solution Consultant, Agilcon)

Marketing Strategies For Competitive Edge: Fireside Chat With Alenka Potočnik Anžič (Alenka Potočnik Anžič, Marketing Director, Hisense Europe, in Irena Domjanović, Managing Partner, Agilcon)

From Tradition to Innovation: How Franck Transformed Consumer Engagement with Salesforce (Kristina Krajančić, CRM marketing administrator, Franck)

 

s

Celoten program si lahko ogledate tukaj.

Preverite, kako je bilo na AdriatiCON konferenci 2023: AdriatiCON 2023 - Check out the atmosphere! | Salesforce events| Agilcon

👉 Rezervirajte svoje mesto na adriaticon.agilcon.com.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji