Agencija Bruketa&Žinić&Grey polepšala vino Stina
Hrvaška agencija Bruketa&Žinić&Grey je za vino Stina Plavac Mali Stipančić ustvarila etiketo, katere zasnova spominja na prazno belo platno. Ta naj bi ljudi navdihovala, kot to počne vino Stina.
Kaja Kovič
Etiketa s praznim belim slikarskim platnom in minimalnimi vinsko obarvanimi elementi navdihuje ljudi in jim po žilah požene umetniški tok, prav tako kot to počne vsebina steklenice, ki so jo okrasili, pravijo v agenciji. Vsebina steklenice je namreč dalmatinski plavac, Stina Plavac Mali Stipančić, ki prihaja z otoka Brač. Ta je znan po snežno belih kamnih, ki že od antičnih časov predstavljajo vir navdiha mnogim umetnikom. Po braškem kamnu je vino dobilo tudi ime, saj stina v dalmatinskem narečju pomeni kamen ali skala. Prelepi braški kamen pa ni le vir navdiha, ampak zaradi težkega dostopa tudi simbol tegob. To pa je še ena skupna točka braškega kamna in vina Stina, saj je njihov dom, vinogradi, zelo težko dostopen, nahaja se na strmih pobočjih in je ograjen. V agenciji so simbiozo navdiha, lepote in tegob ponazarili s štiriplastno etiketo, ki jo je ilustrirala Klasja Habjan.