Agencija Mayer McCann z novima sodelavcema
Oglaševalski agenciji Mayer McCann sta se pridružila digitalna tekstopiska Sonja Zlobko in multimedijskim kreativec Aleš Salokar.
Pred prihodom k Mayer McCannu je Sonja Zlobko za različne naročnike samostojno ustvarjala vsebinske strategije, tržno komunikacijske akcije, digitalne vsebine in namenske vsebine za omogočanje procesov marketinške avtomatizacije. S poudarkom na ustvarjanju vsebin za projekte trajnostnega razvoja je zagotavljala strateški položaj blagovnih znamk na domačih in tujih trgih.
Aleš Salokar, ki je bil v preteklosti že del ekipe Mayer McCann, se je vrnil kot ustvarjalec multimedijskih vsebin. Med študijem grafičnih in interaktivnih komunikacij je prejel študentsko Prešernovo nagrado na področju tipografije za digitalizacijo in oblikovanje programiranih pisav Prešerna in Francka. Agencijske izkušnje je začel nabirati pri projektu Citypark magazin kot oblikovalec in tehnični urednik. Na Mayer McCann se vrača iz podjetja Belak, kjer je kot kreativec za digitalne vsebine in mlajši strateg delal za znamke Renault, Dacia, Nissan in druge. Kot zagret vrtnar in pridelovalec hladno stiskanih olj bo Aleš verjetno poživil tudi interne agencijske procese, so prepričani v agenciji.