mayer mccann
Aktualno

Agencija Mayer McCann z novima sodelavcema

Oglaševalski agenciji Mayer McCann sta se pridružila digitalna tekstopiska Sonja Zlobko in multimedijskim kreativec Aleš Salokar.

Pred prihodom k Mayer McCannu je Sonja Zlobko za različne naročnike samostojno ustvarjala vsebinske strategije, tržno komunikacijske akcije, digitalne vsebine in namenske vsebine za omogočanje procesov marketinške avtomatizacije. S poudarkom na ustvarjanju vsebin za projekte trajnostnega razvoja je zagotavljala strateški položaj blagovnih znamk na domačih in tujih trgih.

Aleš Salokar, ki je bil v preteklosti že del ekipe Mayer McCann, se je vrnil kot ustvarjalec multimedijskih vsebin. Med študijem grafičnih in interaktivnih komunikacij je prejel študentsko Prešernovo nagrado na področju tipografije za digitalizacijo in oblikovanje programiranih pisav Prešerna in Francka. Agencijske izkušnje je začel nabirati pri projektu Citypark magazin kot oblikovalec in tehnični urednik. Na Mayer McCann se vrača iz podjetja Belak, kjer je kot kreativec za digitalne vsebine in mlajši strateg delal za znamke Renault, Dacia, Nissan in druge. Kot zagret vrtnar in pridelovalec hladno stiskanih olj bo Aleš verjetno poživil tudi interne agencijske procese, so prepričani v agenciji.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji