Agencija SHIFT: »Kreativnost in učinkovitost sta še vedno tesno povezani«
Na podelitvi nagrad Effie Slovenija je kot najučinkovitejša agencija slavila agencija SHIFT. Direktorica Špela Žorž pravi, da so ob tem ostali brez besed.
Tina Guček
»Postati najučinkovitejša agencija, in to v istem letu, ko smo na SOF-u postali tudi najbolj kreativna agencija, je res neverjetno! Sploh zato, ker je Effie zares pomembna nagrada. Gre namreč za nagrado, kjer se hkrati ocenjujeta kar dva kraka našega trikotnika – razumevanje in poznavanje marketinga in vseh njegovih implikacij na strani naročnika ter globina strateškega in kreativnega znanja in spretnosti na strani agencije. In takrat, ko si obe strani popolnoma zaupata in izjemno dobro opravita svoje delo, je tudi rezultat izjemen in ponavadi prepoznan in nagrajen s strani nagrad Effie,« pravi.
Dodaja, da se morda v zadnjem času veliko govori o tem, da kreativnost izgublja svojo moč in da so drugi komunikacijski elementi pomembnejši pri doseganju zastavljenih ciljev, a po njenem mnenju ti projekti dokazujejo, da vendarle ni čisto tako. »Vse tri naše oglaševalske akcije, ki so letos osvojile nagrado Effie, so namreč v preteklosti osvajale tudi priznanja na kreativnih festivalih. To pomeni, da sta kreativnost in učinkovitost še vedno tesno povezani in prepleteni. Res pa je, da je za uspeh poleg kreativnosti na strani agencije nujno potreben tudi izjemen marketinški oddelek na strani naročnika – potrebujemo dober izdelek/storitev, ki je marketinško pravilno razvit in umeščen na trg. Ko pa se združita ti dve prvini, je uspeh najverjetneje neizogiben,« meni Špela Žorž.
Zato so na vse štiri osvojene kipce na letošnjem tekmovanju Effie Slovenija in na naziv najbolj učinkovite agencije Effie 2023 izjemno ponosni. »Ker dokazuje, da imamo izjemne naročnike, s katerimi znamo zares dobro sodelovati. In storili bomo vse, da to tradicijo tudi nadaljujemo,« sklene.