mk
Aktualno

Drzna komunikacija v tradicionalni panogi: NLB in OTP na LinkedInu

Spoznajte zakulisje ene od najbolj odmevnih bančnih LinkedIn kampanj pri nas – na največjem LinkedIn dogodku v Sloveniji jo bosta 3. in 4. decembra 2024 predstavila Andrej Krajner in Jure Bračko.

V marketingu velja bančništvo za eno od bolj reguliranih in tradicionalnih panog, zato je še toliko bolj posebno, ko se v takšnem okolju rodi kampanja, ki je drzna, kreativna in izvirna.

Na največjem LinkedIn dogodku v Sloveniji, ki bo 3. in 4. decembra v hotelu Radisson Blu Plaza v Ljubljani, bosta svoje znanje in izkušnje delila Andrej Krajner (NLB Skupina) in Jure Bračko (OTP Banka). Predstavila bosta zakulisje kampanje, kjer sta NLB in OTP Banka na inovativen način pokazali, kako se lahko tudi največji igralci v tradicionalnih panogah lotijo kreativne komunikacije. NLB je z mobilnim bankomatom in sporočili dobrodošlice ob prihodu OTP v Ljubljano navdušila javnost, OTP pa je odgovorila s humorno gesto – mobilnim žerjavom čiščenja oken za »izboljšanje pogleda« na konkurenco. Duhovita gverilska akcija, ki je dosegla izjemen odziv na LinkedInu in med širšo javnostjo, je dokaz, kako lahko podjetja z drznimi strategijami tudi v tradicionalnih panogah povečajo svojo prepoznavnost. Poleg te kampanje bosta predstavila, kako njuni banki nastopata na Linkedinu, kakšen potencial jim pomeni to družbeno omrežje ter kakšnih prijemov in strategij se poslužujeta.

Zakaj ne smete manjkati?

Dogodek je namenjen vsem, ki iščete navdih za inovativno komunikacijo, gradite osebno ali blagovno znamko, želite izkoristiti poslovna omrežja, kot je LinkedIn, in vas zanima, kako prenesti marketinške strategije tudi v bolj konservativne panoge. Poleg govorcev, kot so Lara Acosta, Sam G. Winsbury, Jasmin Alić in Tina Cipot, bo predstavitev Andreja Krajnerja in Jureta Bračka izpostavila, kako kombinacija drznosti, humorja in LinkedIna ustvarja uspeh.

zzz

Kaj vse vas čaka na dogodku?

  • Gradnja osebne in korporativne blagovne znamke na LinkedInu.
  • Ustvarjanje vsebin, ki pritegnejo pozornost in povečajo angažiranost.
  • Razumevanje LinkedIn algoritmov, analitike in statistik za večjo prepoznavnost.
  • Priložnost za mreženje z vodilnimi strokovnjaki in podobno mislečimi udeleženci.

Rezervirajte svoje mesto danes in se nam pridružite 3. in 4. decembra v hotelu Radisson Blu Plaza v Ljubljani. Prijavite se lahko na mighty-events.com in s kodo MM10 prejmete 10 % popust na kotizacijo. Vsi, ki jo boste kupili do torka, 26. novembra 2024, pa sodelujete v žrebu za brezplačno kotizacijo za delavnico z Jasminom Alićem in Samom G. Winsburyjem.

zzz

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji