Agenciji Bruketa&Žinić&Grey nova nagrada za oblikovanje embalaže
Blagovna znamka dišav za dom DNNA je prejela edino zlato nagrado za embalažo na mednarodnem tekmovanju Hiiibrand, ki nagrajujejo dobre primere blagovnih znamk s poudarkom na oblikovanju.
Po osvojenem drugem mestu na največjem svetovnem tekmovanju Dieline ter nagradama Red Dot in IdejaX je blagovna znamka dišav za dom DNNA, ki jo je ustvarila teniška igralka Donna Vekić, prejela še zlato nagrado na tekmovanju Hiiibrand 2021. Igralki so pri oblikovanju blagovne znamke in izdelka pomagali v agenciji Bruketa& Žinić&Grey.
DNNA je edino strokovno nagrajeno delo iz Hrvaške in regije med 1363 prijavljenimi projekti iz več kot 40-ih držav sveta. O nagradah je odločala žirija iz ZDA, Velike Britanije, Japonske, Italije in Kitajske.
Znamka DNNA po besedah ustanoviteljice odraža njeno osebnost in navdihujočo zgodbo o poti do uspeha. Resnični uspeh namreč ne pride čez noč, ampak pomeni trdo delo, znoj in solze, ki so sestavni del tudi njene zgodbe. Vsaka embalaža je unikatna in ročno izdelana iz muranskega stekla najvišje kakovosti, za kar je poskrbel mojster muranskega stekla Stefano Mattiello.