AirPodsi v vroči Buenos Aires prinašajo sneg
Apple je na prodajne police postavil nove brezžične slušalke AirPods Pro, ki imajo funkcijo deljenja zvoka. Dogajanje v oglasu so v poplavi božičnih akcij preselili v poletni Buenos Aires in mu z glasbo prinesli snežno osvežitev.
Kaja Kovič
Novi AirPodsi so tu in z njimi nova funkcija, ki omogoča skupne rabe zvoka. Po novem je mogoče zdužiti dva kompleta slušalk AirPods z napravami iPhone, iPad, iPod touch ali Apple TV za skupno rabo glasbe, podcastov in drugih zvokov (npr. avdio sporočil).
Ker je ta funkcija nekaj povsem inovativnega, so se pri Applu odločili, da bodo posneli malce drugačen oglas, kot smo jih vajeni v (pred)božičnem obdobju.
Share the Joy
V nasprotju s hladno zimsko sceno se oglas, ki ga je Apple posnel s pomočjo agencije TBWA\Media Arts Lab, odvija na ulicah Buenos Airesa v času vročega in sončnega božiča. Dva zdolgočasena prijatelja preživljata lenobno popoldne v kavarni, nato pa se odločiti vklopiti skupno rabo zvoka in se brezžično povežeta na en iPhone. Njuna brezbrižnost se hitro spremeni v navdušenje, glasba ju ponese čez mesto, njuna moč pa vse predmete v okolici čarobno spremenja v sneg.
Oglaševalska akcija za nove slušalke Share the Joy je prva Applova globalna akcija, ki vsebuje celotno nosilno pesem španščini. Pesem »Puff« je namreč delo argentinskega producenta Bizarrapa in belgijsko-argentinskega hip-hop pevca Bhavija.