bla
Aktualno

ALEJA ima že dve leti

ALEJA, nakupovalno središče v ljubljanski Šiški, se je odprlo v času največjih omejitev na začetku epidemije koronavirusa, a so to negotovo obdobje uspešno prebrodili, je na današnjem dogodku za novinarje poudaril njen direktor Toni Pugelj.

Kot pravi Toni Pugelj, imajo to, da so v zadnjih dveh letih postali nakupovalno središče, znano po vsej Sloveniji, pa tudi zunaj slovenskih meja, za velik dosežek. Še posebej so ponosni na to, da je edinstvenost Aleje prepoznala tudi stroka, saj so lani prejeli nagrado Global RLI Award in se s tem postavili na svetovni zemljevid najboljših, najsodobnejših in največjih nakupovalnih središč na svetu.

Ob drugem rojstnem dnevu obljubljajo, da bodo obiskovalcem nudili »nepozabno in povsem drugačno doživetje, in sicer ekstravaganten rojstnodnevni dogodek, ki ga pri nas še ni bilo. Gre za modno-glasbeno-plesni spektakel v obliki predstave, kot ga pri nas še niste videli,« kot je povedal Pugelj. V treh dneh praznovanja, ki bo potekalo od četrtka, 19. maja, do sobote, 21. maja 2022, se bo zvrstilo vse, od mode, plesa, glasbe do aktivacij, zabava pa je brezplačno namenjena prav vsem. Direktor Aleje je ob tem še posebej izpostavil delavnice akrobatske skupine Dunking Devils ter nastopa skupine Perpetuum Jazzile in popularne svetovne sving pevke Alice Francis. V vseh treh dneh bodo obiskovalce razvajali tudi s popusti.

Ob tej priložnosti je Pugelj povedal še, da je modno podjetje Sportina, ki ima svojo prodajalno tudi v Aleji, dobilo novega lastnika,  in sicer sklad Alfi v sodelovanju z NLB-jem. »Pričakujemo lahko nove kolekcije oblačil, ki jih že aktivno pripravljajo. Tako bodo v prihodnje razširili svojo ponudbo,« je še napovedal.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji