Aleph povezal slovenske oglaševalce z Amazon Ads
Oglaševalci se lahko zdaj s pomočjo Alepha neposredno povežejo z mednarodnim občinstvom in ujamejo priložnosti za rast z Amazon Ads.
Ekosistem lokalnih digitalnih strokovnjakov in tehnološko usmerjenih rešitev Aleph predstavlja rešitev za oglaševanje strankam v 20-ih državah v Evropi in MENA za Amazon Ads. Alephove stranke bodo tako na dosegu imele občinstvo in inventar Amazon Ads, ki vključuje Twitch, IMDB in Amazon Music.
S 65-imi pisarnami na petih celinah Aleph povezuje oglaševalce z milijardami potrošnikov in ustvarja priložnosti za rast lokalnih podjetij z digitalnim oglaševanjem. Podjetje je dejavno v več kot 130 državah in pomaga oglaševalcem pri sodelovanju s potrošniki na več kot 45 vodilnih svetovnih digitalnih platformah.
Po novem bo pomagal oglaševalcem in agencijam v 20-ih državah (vključno s Slovenijo) pri razvoju sponzoriranih oglasov, prikaznih in video kampanj z uporabo Amazon Ads, ki bodo oglaševalcem omogočili, da dosežejo občinstvo v ZDA, Veliki Britaniji in zahodni Evropi. Samanta Tillett, globalna direktorica za Amazon partnerstvo pri Alephu, je povedala: »Veseli nas, da lahko sodelujemo z Amazon Ads in pomagamo oglaševalcem, agencijam in podjetjem po vsej Evropi in Bližnjem vzhodu in vzhodni Afriki povečati svoj ugled v nekaterih največjih potrošniških krajih na svetu. Izdelke Amazon Ads bomo uporabljali za doseganje različnih ciljnih skupin po vsem svetu, da bi ustvarili vznemirljive priložnosti za naše stranke in zagotovili oprijemljive rezultate, ki so v skladu z njihovimi cilji.«