alpina red dot
Aktualno

Alpinini oblikovalci ponovno nagrajeni z »rdečo piko«

Podjetje Alpina je za svoje tehnološko dovršeno oblikovanje že četrtič prejelo nagrado Red Dot. Tokrat je priznanje pripadlo celotni družini tekmovalnih čevljev za smučarski tek Alpina Elite 3.0.

Letos je mednarodna žirija strokovnjakov s področja oblikovanja s prestižno nagrado za produktno oblikovanje Red Dot ponovno nagradila v preteklosti že zelo uspešen tandem Alpine in oblikovalskega studia Jure Miklavc. Tokrat sta si nagrado prislužila za oblikovanje inovativne tekaške obutve Elite 3.0, ki jo sestavljajo čevlji Skate, Classic in Duathlon. Gre za dolgoletni rezultat dela Alpininih razvojnikov in tehnologov, nad katerim je skrbno bdel projektni vodja Robert Križnar iz Alpine v sodelovanju z industrijskim oblikovalcem Juretom Miklavcem.

»Oblikovalski proces iskanja identitete novega čevlja je potekal več kot leto dni. Pri projektu smo se osredotočili na sistemsko zasnovo celotne skupine tekmovalnih čevljev. Elite 3.0 je eden od najprepoznavnejših izdelkov na svetovnem trgu, zato morajo biti vse spremembe zelo premišljene. Ne glede na to pa je čevelj prežet z inovacijami. Končni rezultat združuje funkcionalno superiornost, edinstveno zasnovo, premišljene detajle in močno prepoznavnost v svetovnem merilu,« je projekt opisal Jure Miklavec.

Zakaj so zmagovalni čevlji Elite 3.0 tako posebni?

V Alpini pravijo, da se za imenom Elite 3.0 skrivajo najlažji in najodzivnejši smučarsko tekaški čevlji na svetu. »Gre za prvi čevelj v karavani svetovnega pokala, ki se je v celoti poslovil od PVC materiala in predstavlja revolucionaren zgornji del čevlja, ki diha, je izjemno lahek ter udobno elastičen. Na kritičnih območjih čevlja, kjer se stikata podplat in zgornji del, je nameščena tanka plast posebne membrane, ki preprečuje kakršen koli vdor vode v čevelj. Prav zaradi tega izjemno pomembnega detajla se tekmovalec brez skrbi lahko osredotoči izključno na svojo zmagovalno predstavo,« navajajo. Za MM so povedali še, da je vnovična »rdeča pika« za Alpino velikega pomena, saj so tako znova dobili potrdilo, da je podjetje na pravi poti – tako razvojni kot tudi tehnološki in oblikovalski.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji