h
Aktualno

Amazon uvaja nakupovalno izkušnjo, ki spominja na TikTok

Spletni trgovec Amazon očitno stavi na TikTok, saj so vzpostavili novo nakupovalno funkcijo, imenovano Inspire, ki močno spominja na aplikacijo podjetja ByteDance.

Amazon je na začetku meseca ustvaril novo vsebinsko vozlišče, na katerem lahko njegovi kupci raziskujejo in primerjajo izdelke iz ponudbe. Ti so uporabnikom predstavljeni preko fotografij in videoposnetkov z glasbeno podlago, ki so jih ustvarili blagovne znamke in vplivneži. Prikazani so v poznanem »drsnem formatu«, ki spominja na TikTok, vsebine z izdelki pa je mogoče »povščečkati« in preko aktivne povezave prav tako priti do nakupne košarice. Velikan e-trgovine bo s funkcijo Inspire stopil ob bok aplikacijam Instagram in TikTok, na katerih vplivneži promovirajo različne izdelke.

Funkcijo so na Amazonu testirali od avgusta, na začetku decembra so jo ponudili uporabnikom v ZDA, že prihodnje leto pa bo Inspire vzpostavljen tudi drugod.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji