answear
Aktualno

Answear: Mednarodni natečaj za grafične oblikovalce

Answear, spletni prodajalec oblačil, obutve in modnih, organizira mednarodni projekt »Answear Graphic Design Masters«, h kateremu vabi grafične oblikovalce z vsega sveta. V mednarodni žiriji je tudi priznani slovenski ilustrator Mitja Bokun.

V skladu s strategijo »Lifespiration starts here«, ki jo imajo pri podjetju Answear, tokrat  skušajo ustvariti spoj umetnosti in mode. V tem smislu iščejo talente, ki bodo poudarili lepoto izdelkov iz njihove ponudbe, jim dali nov pomen in ustvarili kreativne ter edinstvene grafike.

Dela bo ocenjeval Slovenec Mitja Bokun

Član mednarodne komisije je priznani slovenski illustrator Mitja Bokun, ki se je z veseljem pridružil projektu. »Answear Graphic Design Masters je eden od natečajev, na katerega se bi zagotov tudi sam prijavil, če ne bi bil žirant. Pokriva področje grafičnega oblikovanja in ilustracije, s katero se tudi sam ukvarjam zadnjih 15 let. Mislim, da je natečaj odlična priložnost, da mladi pokažejo svojo kreativnost v kombinaciji z naročnikom in izdelki ter ustvarijo nekaj izjemnega na modnem področju. Hkrati pa imajo priložnost svojo kreativnost mednarodno primerjati,« je dejal Bokun, ki vsem tekmovalcem svetuje, naj poiščejo navdih v naravi, v urbanem okolju, v družbenih gibanjih in naj poskusijo misliti izven okvirjev: »Sploh ne dvomim, da bom na koncu imel priložnost videti fenomenalne izdelke. Že komaj čakam.«

mitja bokun

Nagrade

Natečaj traja do konca meseca januarja, tisti, ki bodo osvojili prva 4 mesta, pa bodo dobili tudi denarne nagrade; in sicer med 1.000 in 5.000 evrov. Vsa navodila se nahajajo na spletni strani Answear. Zmagovalci natečaja bodo znani 24. februarja 2023.

a

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji