z
Aktualno

Answear z novo komunikacijsko platformo

Nova platforma in slogan »Odeni življenje v dragocenosti« poudarja vrednost pomembnih trenutkov v življenju.

Novi oglasi, posneti v Lizboni in ustvarjeni v sodelovanju z mednarodnimi ustvarjalci, spodbujajo potrošnike, da razmislijo, ali so stvari, ki jih izbirajo, izraz naših vrednot, izkušenj in identitete.

Marta Sawicka, direktorica marketinga pri Answear.com, je ob tem dejala: »Moda je sestavni del nas, z njo odražamo sebe. Veliko pokažemo s tem, kako nosimo jakno, majico, obleko, superge ali uhane. Te stvari zaradi nas dobijo, še bolj dragocen pomen. Zakaj? Ker nam ni mar za čevlje, ampak za dejstvo, da smo v njih pretekli maraton; in tista modra obleka predstavlja spomin na najlepši sončni zahod v Barceloni.«

Premijska blagovna znamka

Ob tem Sawickova dodaja, da nova komunikacija blagovne znamke pomeni tudi novo pozicioniranje - kot premijske blagovne znamke: »Pri nas izdelke obravnavamo kot edinstvene in dragocene, kar si zaslužijo. To želimo predstaviti tudi našim strankam.«

Z novo kampanjo in pozicijo želi Answear poudariti visoko kakovostne izdelke in izbrane premium blagovne znamke.

Lizbonsko kampanjo so ustvarili s pomočjo direktorice in fotografinje Stelle Consonni, znane po izjemnih fotografijah za Gucci, Burberry in Vogue. Obraz kampanje je Fatima Brunengo, brazilska igralka in manekenka.

Kampanjo predstavili na 12 trgih v Evropi

Kampanjo Answear predstavlja na 12 evropskih trgih, kjer posluje (razen na Poljskem, Madžarskem, Češkem, Slovaškem, v Ukrajini in Italiji). Zraven televizijskega oglasa oglaševanje poteka tudi preko digitalnih medijev. Strategijo in koncept so pripravili pri agenciji Saatchi & Saatchi na Poljskem; medijsko načrtovanje in nakup pa medijska hiša Starcom.

z

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji