Answear z novo komunikacijsko platformo
Nova platforma in slogan »Odeni življenje v dragocenosti« poudarja vrednost pomembnih trenutkov v življenju.
Novi oglasi, posneti v Lizboni in ustvarjeni v sodelovanju z mednarodnimi ustvarjalci, spodbujajo potrošnike, da razmislijo, ali so stvari, ki jih izbirajo, izraz naših vrednot, izkušenj in identitete.
Marta Sawicka, direktorica marketinga pri Answear.com, je ob tem dejala: »Moda je sestavni del nas, z njo odražamo sebe. Veliko pokažemo s tem, kako nosimo jakno, majico, obleko, superge ali uhane. Te stvari zaradi nas dobijo, še bolj dragocen pomen. Zakaj? Ker nam ni mar za čevlje, ampak za dejstvo, da smo v njih pretekli maraton; in tista modra obleka predstavlja spomin na najlepši sončni zahod v Barceloni.«
Premijska blagovna znamka
Ob tem Sawickova dodaja, da nova komunikacija blagovne znamke pomeni tudi novo pozicioniranje - kot premijske blagovne znamke: »Pri nas izdelke obravnavamo kot edinstvene in dragocene, kar si zaslužijo. To želimo predstaviti tudi našim strankam.«
Z novo kampanjo in pozicijo želi Answear poudariti visoko kakovostne izdelke in izbrane premium blagovne znamke.
Lizbonsko kampanjo so ustvarili s pomočjo direktorice in fotografinje Stelle Consonni, znane po izjemnih fotografijah za Gucci, Burberry in Vogue. Obraz kampanje je Fatima Brunengo, brazilska igralka in manekenka.
Kampanjo predstavili na 12 trgih v Evropi
Kampanjo Answear predstavlja na 12 evropskih trgih, kjer posluje (razen na Poljskem, Madžarskem, Češkem, Slovaškem, v Ukrajini in Italiji). Zraven televizijskega oglasa oglaševanje poteka tudi preko digitalnih medijev. Strategijo in koncept so pripravili pri agenciji Saatchi & Saatchi na Poljskem; medijsko načrtovanje in nakup pa medijska hiša Starcom.