Apple postal prva blagovna znamka z bilijonsko vrednostjo
Na borzi padajo rekordi; podjetji Apple in Nvidia pozitivno presenetili svetovno gospodarstvo in svet marketinga.
Kaja Kovič
Apple je po Kantarjevem seznamu postal prva blagovna znamka, ki je vredna že več kot bilijon (1000 milijard) dolarjev, kar je 15-odstotni skok v primerjavi z lanskim letom. V letu 2024 je tako že tretje leto zapored obdržal krono najvrednejše blagovne znamke na svetu, sledita mu Alphabetov Google z vrednostjo 753 milijard dolarjev in Microsoft s 713 milijardami dolarjev.
»Z oceno blagovne znamke v višini 1 bilijona dolarjev se je Apple izkazal za vzdržljivega pri nestanovitnih razmerah, tako gospodarskih, geopolitičnih kot trženjskih, zato upravičuje premijske cene in dokazuje, da so drugačne in velike blagovne znamke, ko gre za preživetje v globalnih gospodarskih motnjah, najboljše,« je dejal Martin Guerrieria, vodja Kantar BrandZ.
Nvidia potrojila svojo vrednost na več kot 200 milijard
Apple pa ni edino podjetje, ki je te dni postreglo z rekordom. Vrednost proizvajalca čipov Nvidia se je po valu navdušenja nad UI in razcvetu povpraševanja po čipih skoraj potrojila in tako postala šesta najvrednejša blagovna znamka in se prvič prebila v deset najvrednejših blagovnih znamk na svetu. »Nvidia, ki jo vodi Jensen Huang, boter umetne inteligence in začetnik revolucije UI, je postala zelo pomembna blagovna znamka, saj so njeni čipi novo zlato in nafta v svetu tehnologije,« so zapisali pri Kantarju.