apple
Aktualno

Apple pozitivno presenetil vlagatelje

Finančni rezultati za drugo četrtletje kažejo, da prihodki iz storitev na medletni ravni rastejo, iz prodaje prenosnikov Mac in tabličnih računalnikov iPad pa padajo. Po drugi strani beležijo odlično prodajo iPhonov. Ne načrtujejo množičnih odpuščanj.

Vlagatelji in javnost so pričakovali slabše četrtletne rezultate predvsem zaradi slabšega gospodarskega okolja in oteženih nabavnih verig, kjer naj bi prav Apple potegnil najkrajšo. No, sodeč po besedah direktorja Appla Tima Cooka pri tehnološkem velikanu niso razočarani.

»Z veseljem poročamo o zgodovinskem rekordu na področju storitev in marčevskem četrtletnem rekordu v prodaji iPhona (prodaja se je povečala za dva odstotka, op. p.) kljub zahtevnemu gospodarskem okolju. Poleg tega je naša baza nameščenih aktivnih naprav dosegla najvišjo vrednost vseh časov. Še naprej bomo vlagali na dolgi rok in vodili z našimi vrednotami, vključno z velikim napredkom v smeri gradnje ogljično nevtralnih izdelkov in dobavnih verig do leta 2030, je zadovoljen Tim Cook, izvršni direktor Appla.  Skupni prihodki so se sicer na medletni ravni zmanjšali za tri odstotke, a Applov finančni direktor Luca Maestri vidi velik napredek v primerjavi z decembrom.

Prodaja prenosnih računalnikov naj bi se zmanjšala za 30 odstotkov na medletni ravni, kar pa naj bi – za zdaj zgolj po ugibanjih – ublažili s predstavitvijo računalnika Mac 15. Na medletni ravni se je zmanjšala tudi prodaja tablic iPad, in sicer za 13 odstotkov, nosljive tehnologije pa na presenečenje številnih zgolj za odstotek.

Po pisanju portala CNBC-ja imajo v Applu še en razlog za zadovoljstvo. Če jim na večini trgov prodaja pada, jim na azijskih trgih, se jim v Aziji, na primer na Kitajskem in v Indiji, povečuje. Tima Cooka so vprašali tudi, ali v luči množičnih odpuščanj med tehnološkimi velikani načrtujejo podobno tudi pri Applu. »Odpuščanja obravnavamo kot skrajno dejanje in se o tem trenutno ne pogovarjamo,« je povedal Cook.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji