Applovo opravičilo: »Z oglasom smo zgrešili«
V svetu oglaševanja se te dni najbolj govori o Applovem oglasu za iPad Pro, ki je mnoge močno razburil. Pritožujejo se namreč, da je v oglasu prikazano, kako naj bi iPad uničil vse analogne izdelke.
Oglas je v torek na družbenih omrežjih objavil Tim Cook, izvršni direktor Appla. V trenutku je naletel na številne negativne odzive tistih, ki menijo, da oglas slavi uničevanje človeške ustvarjalnosti in umetnosti s strani tehnologije.
Pri Applu so oglas umaknili in se zanj opravičili. Tor Myhren, podpredsednik tržnega komuniciranja pri Applu, je za AdAge podal naslednjo izjavo: »Ustvarjalnost je v našem genskem zapisu in za nas je izjemno pomembno, da oblikujemo izdelke, ki dajejo moč ustvarjalcem po vsem svetu. Naš cilj je slaviti nešteto načinov, kako se uporabniki izražajo in svoje ideje oživijo preko iPada. S tem videoposnetkom smo zgrešili cilj in žal nam je.«
Pozorni gledalci so medtem že opazili, da je oglas zelo podoben oglasu za mobilni telefon LG iz leta 2008, pri čemer Apple podobnosti ni komentiral.