arg1
Aktualno

Argettyji so že dobili svoje prve lastnike

Argeta je izdala lastno kolekcijo 21-ih nezamenljivih žetonov oz. NFT-jev, ki so jih poimenovali Argettyji. Ti so med najbolj prepričljivimi oboževalci Argete že dobili svoje prve lastnike.

Blagovna znamka Argeta je s svojo zadnjo potezo v svoj krog povabila tudi navdušence nad sodobnimi tehnologijami in digitalnim svetom. Kot pravijo, NFT-ji ponujajo blagovnim znamkam nove priložnosti za ustvarjanje programov zvestobe, saj lahko potrošnikom, ki so lastniki njihovih žetonov, ponudijo ugodnosti tako v fizičnem kot tudi v digitalnem svetu. Kolekcija Argetinih NFT-jev trenutno še ne ponuja dodatnih ugodnosti, »saj ima Argetty kot zbirateljski žeton prve in zelo omejene serije Argetinih žetonov za prave oboževalce drugačno vrednost – ta vrednost pa se seveda sčasoma lahko spremeni tudi v finančno,« kot pojasnjuje Živa Deu, vodja digitalne strategije v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi.

arg4

Vsak lik ima svojo zgodbo

Da bi prikazali vse lastnosti in obraze izdelka, je Argeta ustvarila 21 Argettyjev, vsakega s svojo zgodbo, ki predstavlja eno lastnost, vrednoto ali poslanstvo blagovne znamke. Argettyji tako niso le digitalni zbirateljski predmeti, ampak vsak od njih nosi svoje sporočilo, vsi skupaj pa tvorijo celoto Argetine identitete. Med njimi so Slavni oz. Famous Argetty, Trajnostni oz. Sustainable Argetty, Legendarni oz. Legendary Argetty, Junior Argetty in drugi.

arg5

Argetin profil na Instagramu se je razcvetel

Zaživeli so 9. marca 2022 na verigi blokov Solana, za lastništvo pa se je lahko potegoval prav vsak uporabnik Instagrama. Vse, kar so morali storiti, je, da so s komentarjem objave na Argetinem profilu prepričali skupnost, da si zaslužijo postati lastnik Argetinega NFT-ja. V »tekmi« je sodelovalo 335 oseb, ki so skupaj dosegle 3085 všečkov in komentarjev. Na družbenih omrežjih je zgodba o Argettyjih sicer dosegla dva milijona in pol oseb iz desetih držav in prejela več kot 12.000 všečkov, komentarjev in deljenj, Argetin profil na Instagramu pa je v marcu 2022 dobil skoraj 800 novih sledilcev.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji