Aritmija z novo direktorico projektov
Oglaševalski agenciji Aritmija se je pridružila Zmaga Nataša Dover, ki bo odgovorna za ključne kupce, marketinške strategije ter vodenje ekipe.
Zmaga Nataša Dover je izkušnje pridobivala na različnih vodstvenih in operativnih funkcijah na področju marketinga. Svojo poslovno pot je začela na Slovenskem podjetniškem skladu in se nato Probanki priključila kot vodja službe za trženje in marketing.
Nato se je leta 2011 pridružila Novi KBM, kjer je bila sprva zadolžena za regionalno marketinško podporo, kasneje pa odgovorna za široko področje upravljanja tako z dogodki, sponzorstvi in donacijami, družbeno odgovornostjo, znamčenjem, marketinškimi aktivacijami ter drugimi strateškimi projekti. Izkušnje na področju medijev in medijskega načrtovanja pridobila med drugim tudi kot vodja trženja in prodaje v Media Busu.
»Izjemno sem navdušena nad ekipo sodelavcev, njihovo strokovnostjo, pozitivno naravnanostjo in zavzetostjo! Tako vsak dan znova, z ljubeznijo do umetnosti in estetike vnašamo v blagovne znamke obliko in pripovedujemo zgodbo v jeziku, ki ga razumemo vsi, vsak na svoj avtentični način. Spremljamo naročnike na njihovi poti od začetka do konca – z ljubeznijo do podrobnosti, predvsem pa drznemo skupaj posegati višje!« je povedala Zmaga Nataša Dover.