zz
Aktualno

Kar 70 odstotkov Evropejcev varčuje

Pri Mediani ugotavljajo, da so finančne stiske po vsem svetu vse večje. V Sloveniji se težko preživlja 12 odstotkov ljudi, na Hrvaškem dvakrat, v Srbiji pa celo trikrat več.

Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije poroča, da zmanjšuje stroške, v regiji je varčevanja še več. Finančno porabo omejuje kar 70 odstotkov ljudi v Evropi, kar je več kot na svetovnem nivoju. Najslabše finančno situirani sta situirani generaciji X in Y.

Ne le v regiji, po vsem svetu se večajo finančne težave

Obstajajo precejšnje razlike, kako prebivalci v regiji ocenjujejo svojo finančno preskrbljenost. V Sloveniji 12 odstotkov ljudi poroča, da se težko preživlja. Na Hrvaškem je delež skoraj dvakrat večji (23 odstotkov), v Srbiji pa skoraj trikrat večji (34 odstotkov). Na evropskem nivoju se težko preživlja 28 odstotkov ljudi, na svetovnem pa 37 odstotkov. Na Mediani in WIN-u, vodilnim svetovnim združenjem za raziskovanje trga in javnega mnenja, ugotavljajo, da sta v svetovnem merilu trenutno najslabše finančno situirani generaciji Y in X – približno 40 odstotkov pripadnikov teh dveh generacij poroča, da se težko preživljajo. Sledi generacija Z, v kateri 37 odsotkotkov pripadnikov poroča o finančnih izzivih.

Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije zmanjšuje stroške

42 odstotkov  prebivalcev Slovenije poroča, da že zmanjšujejo stroške, dodatnih 24 odstotkov  pa jih namerava v prihodnjem obdobju.

V regiji je varčevanja še več – o klestenju stroškov govori kar tri četrtine prebivalcev Hrvaške in Srbije. Stroške je že oklestila skoraj polovica Evropejcev, skupaj s tistimi, ki to še načrtujejo, varčuje kar 70 odstotkov ljudi v Evropi. To je več kot na svetovnem nivoju – o tem, da že skušajo manj zapravljati ali bodo z ukrepi začeli, poroča skoraj tri četrtine svetovnega prebivalstva.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji