Babyboomerji na razprodaje, generacija Z v trgovine z rabljenimi predmeti
Inflacija vpliva na na kupno moč potrošnikov in različne generacije se v dani situaciji različno znajdejo.
Kaja Kovič
Medtem ko »babyboomerji« ali »otroci izobilja« (rojeni v obdobju med 1946 in 1964) v krizi raje kupuje na razprodajah, se pripadniki generacije Z (rojeni v obdobju med 1997 in 2012) množično odločajo za rabljene predmete.
Kar 70 odstotkov Američanov verjame, da so ZDA že v recesiji ali da bodo vanjo stopile letos. Da bi ljudje se spopadli z naraščajočimi cenami, se v težkih gospodarskih časih različne generacije prilagodile različnim nakupnim strategijam.
Raziskava StockApps je pokazala, da bodo babyboomerji (ali otroci izobilja) na drugi strani Oceana v prihodnjem obdobju raje kupovali na razprodajah (73 odstotkov) v primerjavi z generacijo Z, ki se namesto tega odloča za nakupe rabljenih predmetov (21 odstotkov). Raziskava je jasno pokazala na generacijski razkorak v tem, kako se ljudje različnih generacij odzivajo na finančni izziv, ki ga predstavlja inflacija.
Konzervativno proti kreativno
Medtem ko naklonjenost babyboomov k nakupovanju na razprodajah nakazuje, da imajo bolj konzervativen pristop k upravljanju svojih financ, uporaba rabljenih predmetov generacije Z kaže na njihovo pripravljenost »razmišljati izven okvirov«,ko gre za osebne finance.
Sicer je še vedno je prezgodaj trditi, ali se bo trenutna gospodarska kriza spremenila v gospodarsko recesijo, a na StockApps trdijo, da se morajo blagovne znamke pripraviti in ustrezno prilagoditi njihove prodajne poti, da bodo preživele morebitne težke čase.