jm
Aktualno

Babyboomerji na razprodaje, generacija Z v trgovine z rabljenimi predmeti

Inflacija vpliva na na kupno moč potrošnikov in različne generacije se v dani situaciji različno znajdejo.

Medtem ko »babyboomerji« ali »otroci izobilja« (rojeni v obdobju med 1946 in 1964) v krizi raje kupuje na razprodajah, se pripadniki generacije Z (rojeni v obdobju med 1997 in 2012) množično odločajo za rabljene predmete.

Kar 70 odstotkov Američanov verjame, da so ZDA že v recesiji ali da bodo vanjo stopile letos. Da bi ljudje se spopadli z naraščajočimi cenami, se v težkih gospodarskih časih različne generacije prilagodile različnim nakupnim strategijam.

Raziskava StockApps je pokazala, da bodo babyboomerji (ali otroci izobilja) na drugi strani Oceana v prihodnjem obdobju raje kupovali na razprodajah (73 odstotkov) v primerjavi z generacijo Z, ki se namesto tega odloča za nakupe rabljenih predmetov (21 odstotkov).  Raziskava je jasno pokazala na generacijski razkorak v tem, kako se ljudje različnih generacij odzivajo na finančni izziv, ki ga predstavlja inflacija.

Konzervativno proti kreativno

Medtem ko naklonjenost babyboomov k nakupovanju na razprodajah nakazuje, da imajo bolj konzervativen pristop k upravljanju svojih financ, uporaba rabljenih predmetov generacije Z kaže na njihovo pripravljenost »razmišljati izven okvirov«,ko gre za osebne finance.

Sicer je še vedno je prezgodaj trditi, ali se bo trenutna gospodarska kriza spremenila v gospodarsko recesijo, a na StockApps trdijo, da se morajo blagovne znamke pripraviti in ustrezno prilagoditi njihove prodajne poti, da bodo preživele morebitne težke čase.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji