z
Aktualno

Bajadera slavi 70 let obstoja

Ena od bolj priljubljenih pralin v regiji letos praznuje 70. rojstni dan.

Podjetje Kraš je javnosti leta 1954 predstavilo inovativno pralino Bajadera, ki je narejena  iz lešnikov, mandljev in kakava. Njena posebnost je, da je zaradi svoje sestave primerna tudi za vegane, kmalu po prihodu na trg pa je to postala ikonična sladica takratne Jugoslavije.

Ime Bajadera so ji nadeli po orientalski dvorni plesalki, ki je tudi ime znamenitega baleta Ludwiga Minkusa; ta je bil premierno uprizorjen leta 1877 v Bolšoj teatru v Sankt Peterburgu.

Nova podoba

Blagovna znamka je vseh 70 let povezana z eno od najbolj prepoznavnih vizualnih podob, tik ob jubileju pa so v podjetju spremenili njen videz.  Zanj so poskrbeli v hrvaški agenciji Bruketa&Žinić&Grey, kjer so želeli prenovo izvesti čim bolj subtilno, da bi izdelek na prodajnih policah ohranil visoko prepoznavnost. Ohranili so črte v rjavem odtenku na embalaži, a zdaj jih je manj in so širše, namesto ene bajadere na škatli pa sta tam zdaj dve. V agenciji so razložili, da so s prenovo podobe želeli narediti evolucijo in ne revolucijo.

Nikša Farac, direktor službe za marketing v Krašu, je ob 70. obletnici ikonične praline dejal: »Bajadera je blagovna znamka, ki simbolizira sam Kraš. Glede na njeno prepoznavnost in ugled med potrošniki smo se slavljenja obletnice in z njo prenove lotili s posebno pozornostjo. Zdaj je naša nedvomno dobra bajadera ovita v še bolj prefinjen in sodoben dizajn, ki kar vabi, da jo odprete, odvijete in uživate v njej.«

Ob 70. obletnici blagovne znamke so pri Krašu posneli nov promocijski video:

Podjetje Kraš je že drugo leto zapored postalo oglaševalec leta na festivalu Dani komunikacija 2024, prav tako je dobilo tri zlate in dve srebrni nagradi na tekmovanju IdejeX za znamke Bajadera, Frondi in Ki-Ki. Blagovna znamka Bajadera je prejela nagrado za embalažo in izvedbo oglaševanja na področju digitala, filma in dizajna.

Nekaj zimzelenih Bajaderinih oglasov

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji