BalCannes z novimi tekmovalnimi kategorijami
Na Weekend Media Festivalu v Rovinju so organizatorji BalCannesa organizirali poseben večeren dogodek, na katerem so najavili odprtje nove sezone in predstavili novosti tekmovanja.
Kaja Kovič
Organizatorji regionalnega tekmovanja kreativnosti BalCannes so v okviru 16. Weekend Media Festivala predstavili nove kategorije krizno komuniciranje, avtomobilizem in IT ter novo skupino mozaik pozitivnih sprememb.
»Tekmovanje bo letos zasijalo v še bolj tekmovalni luči in pokazalo na stanje v oglaševalski industriji Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Severne Makedonije, Slovenije in Srbije,« je uvodoma dejala Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica Hrvaškega združenja komunikacijskih agencij (HURA) in članica organizacijskega odbora BalCannesa, in dodala: »Z BalCannesom smo prisluhnili trgu in skupaj z nekaterimi najboljšimi strokovnjaki iz petih držav določili pravila BalCannesa, ki je usmerjen v napredek in prihodnost s prenovljeno strukturo kategorij in predpisov.«
15 kategorij v skupini tržni mozaik
Razložila je, da so v skupino tržni mozaik, ki izpostavlja poslovno plat projektov, dodali tri nove kategorije in tako jih je po novem kar petnajst. »Krizno komuniciranje bo združevalo projekte, katerih cilj je bil odziv na krizne situacije z zagotavljanjem informacij, podpore in usmerjanja prizadetemu prebivalstvu in drugim deležnikom. V kategoriji avtomobilizma nagrajujemo projekte, ki se osredotočajo na avtomobilsko industrijo, v kategoriji IT pa tehnološke inovacije,« je pojasnila.
Nova skupina: Mozaik pozitivnih sprememb
Prejšnja tekmovalna sezona BalCannesa je odsevala dejstvo, da so bili projekti usmerjeni predvsem v družbeno odgovorne projekte, zato so vzpostavili novo tekmovalno skupino, ki so jo poimenovali mozaik pozitivnih sprememb. Ta vsebuje dve tekmovalni kategoriji, in sicer zeleni vpliv (projekti, ki spodbujajo k okolju prijaznejšemu delovanju) ter skrb za družbo (prizadevanja, ki učinkovito spodbujajo k reševanju družbenih problemov).
Tudi do dve leti stare kampanje
Organizatorji BalCannesa so agencije in oglaševalce spodbudili k prijavi na tekmovanje tudi z informacijo, da je možno prijaviti kampanje, ki so bile izvedene v dvoletnem kvalifikacijskem obdobju, in sicer od 20. avgusta 2021 do 16. novembra 2023. Rok za zgodnje (cenejše) je 17. oktober 2023, rok za pozne prijave pa se zaključi 16. novembra 2023.