Balticbest 2020: Srebro za agencijo Bruketa & Žinić & Grey
Čez nekaj ur se bo končalo žiriranje na festivalu Balticbest, kjer nagrajujejo oglaševalske projekte držav z manj kot petimi milijoni prebivalcev. Med prejemniki nagrad iz držav iz regije je agencija Bruketa & Žinić & Grey z delom »Kdor pije, ta plača«.
Zagrebška agencija Bruketa & Žinić & Grey je za Hrvaški zavod za javno zdravstvo pripravila odmevno akcijo »Kdor pije, ta plača«, ki je na BalticFestu prejela srebrno nagrado v kategoriji oznamčenih vsebin. Akcija nagovarja hrvaške najstnike. Ti namreč uživajo vse preveč alkohola, kar je povezano tudi s številnimi prometnimi nezgodami. Da bi jih odvrnili od pretiranega uživanja alkoholnih pijač, so »vdrli« v priljubljeni resničnostni šov »Supertalent« Nove TV. Dogovorili so se z nadarjeno srednješolsko glasbeno skupino Bonar, ki se je prijavila na »Supertalent« in prišla v finale. Vsi so pričakovali, da bodo v finalni oddaji zapeli priljubljeni pesem Opijum znane hrvaške skupine Magazin – in so tudi jo, le da so besedilo povsem spremenili. Novi verzi so govorili o šokantnih posledicah uživanja alkohola med mladimi. Na koncu nastopa so odvili transparent s sloganom »Kdor pije, ta plača« in pojasnili sporočilo svojega nastopa, pri čemer pa še niso razkrili celotne zgodbe. Šele potem ko so se mediji razpisali o njihovem nastopu, je Hrvaški zavod za javno zdravstvo objavil, da je skupina Bonar ambasador njihove kampanje, pri tem pa so navedli tudi zaskrbljujoče statistične podatke o alkoholizmu med mladimi na Hrvaškem.
O drugih nagrajenih delih na Balticbestu, kjer je žiriranje potekalo v živo preko spleta, bomo poročali v tiskani izdaji Marketing magazina. Med člani žirije je bila sicer tudi Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica Marketing magazina.