Barcaffè z novo kreativno agencijo
Blagovna znamka Barcaffè v svojem jubilejnem letu začenja sodelovanje z novo kreativno agencijo. Na natečaju so med tremi povabljenimi agencijami izbrali AM Agencijo.
Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè pri Atlantic Grupi, je za MM povedal, da jih je izbrana agencija prepričala s konkretnim, dovršenim in vizualno všečnim predlogom. »Pri izbiranju smo bili še posebej pozorni na to, ali je predlog skladen s strateško pozicijo blagovne znamke Barcaffè in našo kreativno platformo »Za lepši dan«. Preverjali smo tudi, ali predlog upošteva celostno grafično podobo blagovne znamke, ali je ciljni skupini dovolj jasen oziroma razumljiv in ali je prodajno usmerjen,« pravi.
AM Agencija bo za Barcaffè pripravljala kreativne rešitve na področju marketinških aktivnosti pod črto, in sicer za trg Slovenije in Hrvaške. Prav tako so prevzeli produkcijo digitalnih vsebin in upravljanje njihovih skupnosti na družbenih omrežjih. Sodelovanje so sklenili za obdobje enega leta, a ker verjamejo, da so se odločili dobro, si obetajo dolgoročnega uspešnega sodelovanja.
Cerovšek sicer napoveduje z Barcaffèjevimi aktivnostmi bogato jesen. »Smo v letu, ko ponosno praznujemo 50. obletnico obstoja blagovne znamke, kar bo rdeča nit naše komunikacije tudi jeseni,« pravi.