mm
Aktualno

#beesupportive ali kako izboljšati življenje po vzoru čebel

Podjetje Medex je ob svetovnem dnevu čebel predstavilo trajnostno kampanjo #beesupportive, s katero obeležuje 70. obletnico svojega delovanja.

Pobuda spodbuja posameznike in organizacije k bolj zdravemu, povezanemu in radovednemu življenju, ki je bolj usmerjen v skupnost – po vzoru čebel in njihovih vrednot. Čebela sama ne more preživeti, ampak lahko obstaja le kot del skupnosti. Želijo si, da bi se čim več teh vrednot preneslo tudi med ljudi.

Izpolnjen posameznik lahko pomaga skupnosti

»Ob 70. letnici našega obstoja je nastopil čas, da delimo to, kar nam je najbolj pri srcu – izboljševanje življenja ljudi po vzoru izjemnih čebel. Če si želimo živeti dobro, moramo najprej poskrbeti zase, za svoje fizično in duševno zdravje, pri tem pa je pomembno, da nismo sami in osamljeni. Tudi ena čebela sama ne more preživeti. Ko je posameznik izpolnjen in obkrožen z dragimi ljudmi, se lahko usmeri v skupnost, naredi nekaj dobrega za druge, kot to že tisočletja za nas počno čebele,« je ob predstavitvi pobude izjavil Aleša Mižigoj, direktorica podjetja Medex.

Pobuda do konca leta v štirih etapah

Prvi del pobude, imenovan »Živi dobro«, bo trajal do 29. junija, z njim pa Medex spodbuja skrb za fizično in duševno zdravje posameznika. S tem namenom bo izvajal različne aktivnosti na to temo in preko družbenih omrežij spodbujal posameznike, naj se mu pridružijo in postanejo #beesupportive. Do konca leta bodo z različnimi aktivacijami spodbujali še pod slogani »Druži se«, »Ostani radoveden«, »Postani prisoten«.

Rumena nit do boljšega življenja

Simbol pobude #beesupportive je trajnostna rumena zapestnica, ki predstavlja rumeno nit do boljšega življenja. Zapestnica je izdelana iz vlaken ECONYL®, ki jo je proizvedla in v znak podpore pobudi #beesupportive Medexu podarila družba AquafilSLO ter tako postala prvi partner pobude. Okrašena je s srčkom iz pleksija, izdelanega pri slovenskem podjetju POS plastika, sestavili pa so jo zaposleni v podjetju Želva, ki zaposluje invalide.

m

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji