Beyoncé v pralnici nasledila Nicka Kamena
Leta 1985 se je v enem od najbolj znanih oglasov za blagovno znamko kavbojk Levi's v pralnico sprehodil Nick Kamen, ki ga je zdaj »nasledila« Beyoncé.
Kakor Nick Kamen pred skoraj dvajsetimi leti, se tudi Beyoncé zdaj sredi pralnice sleče do spodnjic in opere svoje kavbojke, medtem ko se predvaja pesem Levii's jeans z njenega najnovejšega albuma. 30-sekundni video z naslovom »Launderette« je posnela priznana filmska ustvarjalka Melina Matsoukas in je del kampanje, ki so jo v Levi'su naslovili »Reiimagined«. Zasnovali so jo v sodelovanju z agencijo TBWAChiatDay.
»Moja pesem slavi 'ultimativno ameriško uniformo' – kavbojke Levi's, ki jih vsi Američani nosimo s ponosom. In nič manj ponosna nisem na sodelovanje z Levi'som, ki tokrat predstavlja žensko perspektivo,« je ob predstavitvi videa povedala Beyoncé. Kenny Mitchell, globalni direktor marketinga v Levi Strauss & Co., pa dodaja, da je cilj kampanje ponovna povezava z občinstvom na bolj svež način.