Beyoncé
Aktualno

Beyoncé v pralnici nasledila Nicka Kamena

Leta 1985 se je v enem od najbolj znanih oglasov za blagovno znamko kavbojk Levi's v pralnico sprehodil Nick Kamen, ki ga je zdaj »nasledila« Beyoncé.

Kakor Nick Kamen pred skoraj dvajsetimi leti, se tudi Beyoncé zdaj sredi pralnice sleče do spodnjic in opere svoje kavbojke, medtem ko se predvaja pesem Levii's jeans z njenega najnovejšega albuma. 30-sekundni video z naslovom »Launderette« je posnela priznana filmska ustvarjalka Melina Matsoukas in je del kampanje, ki so jo v Levi'su naslovili »Reiimagined«. Zasnovali so jo v sodelovanju z agencijo TBWAChiatDay.

»Moja pesem slavi 'ultimativno ameriško uniformo' – kavbojke Levi's, ki jih vsi Američani nosimo s ponosom. In nič manj ponosna nisem na sodelovanje z Levi'som, ki tokrat predstavlja žensko perspektivo,« je ob predstavitvi videa povedala Beyoncé. Kenny Mitchell, globalni direktor marketinga v Levi Strauss & Co., pa dodaja, da je cilj kampanje ponovna povezava z občinstvom na bolj svež način.

Intervju

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

zz
05. 10. 2024

Pum Lefebure, soustanoviteljica oblikovalske agencije Design Army iz Washingtona, bo…

Naročniki, ki jih izberete danes, postavijo temelje za tiste, ki jih boste dobili jutri. Ne gre za to, kdo lahko plača, gre za to, kdo vam bo…

gž
02. 10. 2024

Z oblikovalcem Gregorjem Žakljem smo se pogovarjali o trendih na področju oblikovanja.…

Naši avtorji