balenciaga
Aktualno

Bi imeli Balenciagino usnjeno torbico za čips?

Modna hiša Balenciaga je ustvarila še en bizaren izdelek: tokrat so na trg poslali serijo torbic, ki spominjajo na vrečke za čips blagovne znamke Lays. Cena? Slabih dva tisoč evrov.

Balenciaga je po oblikovanju popolnoma uničenih superg in vrečk za smeti v sodelovanju z blagovno znamko Lays ustvarila še štiri usnjene torbice, ki so videti kot vrečka za čips. Tu ne gre za pravo embalažo za čips, ki bi morda v trajnostnih prizadevanjih zamenjala plastične vrečke, ampak za modni krik in družbeni eksperiment, kot so izdelek označili tuji mediji. Tako je modna znamka iz popolnoma običajne in komercialne stvari naredila luksuzni artefakt. 

Kolekcija usnjenih torbic z zadrgo je bila premierno predstavljena na pariškem tednu mode, njihov potisk pa zajema vse štiri najbolj znane okuse čipsa Lays. Torbice bodo kupcem na voljo prihodnje poletje.

bale

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji