Bi poskusili testenine s paradižnikom in vodko?
Znamki Kraft Heinz in Pernod Ricard Absolut Vodka sta v Veliki Britaniji na prodajne police postavili omejeno izdajo omake za testenine s paradižnikovo vodko.
Kaja Kovič
Tržnokomunikacijsko akcijo sta blagovni znamki zaupali agenciji Wunderman Thompson Španija, ki je navdih za oglase črpala iz oglasov za vodko Absolut iz 80-ih let prejšnjega stoletja. Njihova kreativna rešitev temelji na preprosti silhueti steklenice vodke te blagovne znamke, hkrati pa vključuje ozadje, ki promovira Heinz. Nova kampanja torej v središče namesto steklenice postavlja novo omako, v bližini pa je prikazana silhueta steklenice Absolut. Slogan »Absolutna popolnost« so zamenjali za slogane, kot sta »Absolutno Heinz. Smešno dobro.« in »Absolutno gurmansko. Smešno dobro.«
Heinzova vrhunska živila
Omaka z okusom paradižnikove vodke je del Kraft Heinzove strategije »Taste Elevation«, ki je osredotočena na povezovanje blagovne znamke z okusi vrhunskih živil. V novi liniji omak za testenine pa Heinz ni uvedel le omenjene različice omake, temveč tudi paradižnikovo omako za bolonjeze, ragu iz paradižnika in leče ter omako z okusom paradižnik – Grana Padano – mascarpone.
Podobno sodelovanje, kot so ga zdaj vzpostavili z vodko Absolut, so pred kratkim izvedli tudi v ZDA, kjer so sodelovali z gostinskim podjetjem Ennismore za promocijo linije Heinz 57. Ta vsebuje sestavine, kot sta pekoč med in črni tartuf. V prihodnje želi Kraft Heinz to strategijo razširiti po vsem svetu.